ben er ook geweest. Mooie winkel, en vanmiddag om 12.00 was het er lekker rustig. Kids kregen allebei een glitterzweep. Meiden helemaal gelukkig...
shera
Geplaatst: 13-05-10 22:23
xlovelove schreef:
En ik heb nog een gouden zweepje hahah hmm alleen weet ik niet wat ik er mee moet hahaha
kadootje voor een penny kind
annemiek1989
Geplaatst: 13-05-10 23:39
ik ben er vandaag weer geweest het vliegenmasker die ik had gekocht was te groot dus een maatje kleiner opgehaald en heb een regendeken voor €30,- gekocht, waren alleen in het paars maar wel een grote stapel in maat 195. Verder heb ik een vliegendek gekocht, wederom paars en een harrys horse shirtje voor €10,-. Ik heb meteen mijn bonnetje laten zien omdat ik €44,- had betaald gisteren voor de 2 qhp pads en toen heb ik netjes 4euro korting gekregen. Vandaag was het nog wel wat druk, maar ook wel te verwachten. Maar kon nou tenminste de winkel door! (En parkeren) Vind deze vestiging echt mooier dan in Drachten. En ik heb weer een glitterzweepje gekregen haha voor mij is 't nog wel een stukje rijden, maar op bijv. een zaterdag is het wel leuk om dan een epplejeck bezoekje te combineren met een divoza bezoekje! Wel heel verleidelijk hoor..al die paardenwinkels
annastasia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-10 00:02
Dat HH shirtje heb ik ook gekocht. Wel erg netjes dat je direct de 4,- korting hebt gekregen en dat er niet moeilijk wordt gedaan over ruilen.
Was de winkel weer een beetje gefatsoeneerd? De rijroeken lagen gisteren namelijk overal.
Jongens trouwens ook Ik trok een deken iets naar voren om 'm beter te bekijken, stond er net een jongen in z'n onderbroek een broek te passen. Die voelde zich blijkbaar niet op z'n gemak tussen al die vrouwen in onderbroek
Nicole21
Geplaatst: 14-05-10 10:30
Victory2000 schreef:
Ben al voor de tweede keer geweest en ook weer wat gekocht
Hahah ik ook, en beide keren wat gekocht
Nicole21
Geplaatst: 14-05-10 10:31
shera schreef:
xlovelove schreef:
En ik heb nog een gouden zweepje hahah hmm alleen weet ik niet wat ik er mee moet hahaha
kadootje voor een penny kind
Haha jaa ik ken hier wel wat kleine meisjes in de buurt die ze vast wel willen hebben
Ik heb ook geshopt! En me helemaal uitgeleefd op de dekenafdeling! En ook wij kregen een goudenzweepje, tsja mocht iemand intresse hebben, stuur me maar een pb.
Ik ben vandaag geweest en het was heerlijk rustig haha. Wat een mooie winkel! Er was nog een mooie grijs/zwarte rijbroek in m'n maat voor 20 euro dus die heb ik meegenomen. Verder een nieuw bit gekocht, 3 paar sokken en emmer met snoepjes.
haan
Geplaatst: 14-05-10 19:03
Ik ben vandaag ook geweest, leuke winkel. Leren halster gekocht en lekker rond gesnuffeld.
sh*t lig ik hier met mijn hernia en heb ik een gouden zweep misgelopen..
Nicole21
Geplaatst: 14-05-10 19:27
Yell schreef:
hahha je mag die van mij wel
yarrah
Geplaatst: 14-05-10 19:32
Ik ben vanmorgen geweest. Mooie winkel! en op fietsafstand 10 mijn van mijn huis ik moet nog zien of ik ooit weer bij Divoza kom ik heb een vliegendeken en een rijbroek gescoord. De deken was te klein dus ik moet er morgen weer heen (goh, wat vervelend ).
Yell
Geplaatst: 14-05-10 19:35
xlovelove schreef:
Yell schreef:
Ik ben vandaag ook geweest! Heb een nieuw hoofdstel gekocht, nieuwe rijbroek en lekkere vanille snoepjes. Baas en paardenbeest zijn weer blij :blink: Had het wel iets groter verwacht op een of andere manier, maar alles is er aanwezig!
EJ is een stuk dichterbij, en mocht ik iets nodig hebben dan kijk ik eerst bij Pegasus of EJ voordat ik doorrijd naar Divoza. Ik ben bang dat het ze heel wat klanten gaat kosten.
kippiekipp
Geplaatst: 14-05-10 23:08
Ik moet zeggen dat ik idd ook verwacht had dat het groter zou zijn. Ik weet niet hoe Divoza in groningen is?
@ annastasia: de winkel was wel netjes, alles lag redelijk op stapeltjes! Wel knap als je ziet hoe er in de broeken,shirtjes,dekens en dekjes om wordt gegrepen:p haha ja met de opening waren mensen ook allemaal in de winkel aan het passen, kan ook haast niet anders met die drukte
Durante
Geplaatst: 15-05-10 07:26
Ik ben er gistermiddag weer even geweest, en het was een stuk rustiger dan toen met de opening,lekker even rustig rondgesnuffeld Ik wou een regendeken kopen , een kleine maat, voor 30 euro,maar die hadden ze jammergenoeg alleen nog maar in grotere maten.... Verder nog een leuke zadeldek gekocht van (nep)bont voor 15 euro, wat niet de bedoeling was, en heb nog sporen gekocht Ik vind 't echt een leuke winkel,mooi overzichtelijk, en lekker dichtbij huis