Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IniminiLover schreef:Tallie_Ho schreef:Hmm, ik heb niet het hele topic gelezen ( ga ik nog wel doen )
Maar is het niet zo dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken??
hoezo dat ?
IniminiLover schreef:ik vind het wel een leuk paard , tis myn type niet maar ik heb er wel een band mee , en ik kan het later ng verkopen wat ik dan waarschijnlijk ga doen , ik denk toch ook dat ik er echt wat van kan leren ,, maar mijn besluit staat nog niet vast hoor ,,
laura1986 schreef:IniminiLover schreef:ik vind het wel een leuk paard , tis myn type niet maar ik heb er wel een band mee , en ik kan het later ng verkopen wat ik dan waarschijnlijk ga doen , ik denk toch ook dat ik er echt wat van kan leren ,, maar mijn besluit staat nog niet vast hoor ,,
Ik denk dat het voor de fjord zelf leuker is om een baasje te hebben wat helemaal blij met hem is. Veel mensen die een fjord willen kopen kopen (dit is mijn ervaring) liever een jong paard wat nog niet verpest is. Ik zeg niet dat jij hem gaat verpesten, maar gezien zijn leeftijd is het echt niet slim om er mee te springen! http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... enoeg.html Hij is 4 toch?
, dat is juist goed voor de IniminiLover schreef:ik vind het idee goed en het is allemaal leuk een aardig maar mijn pony is heel en is niet zo dik als andere fjorden en ik ben groot en niet heel mager ,,
Sunrise_ schreef:laura1986 schreef:
Ik denk dat het voor de fjord zelf leuker is om een baasje te hebben wat helemaal blij met hem is. Veel mensen die een fjord willen kopen kopen (dit is mijn ervaring) liever een jong paard wat nog niet verpest is. Ik zeg niet dat jij hem gaat verpesten, maar gezien zijn leeftijd is het echt niet slim om er mee te springen! http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... enoeg.html Hij is 4 toch?
Ik wil hier geen discussie mee starten, maar met een 4-jarige moet je prima wat sprongetjes kunnen maken hoor, dat is juist goed voor de
afwisseling. Gewoon niet te moeilijk bouwen en beginnen met simpel passende lijntjes.