Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kathris schreef:mijn BIT was afgelopen maandag pas in de brievenbus, had hem in de winkel dus al zien liggen.. nou ja: kan ik mee leven, ik lees dat ding toch niet onmiddelijk..
de brief die erbij zat werd ik minder gelukkig van, vooral gezien wat er in de brief die in dec. vorig jaar gesteld werd (die heb ik er dus nog extra bijgezocht - lang leve obsessief dingen bewaren) heb vanmorgen dan oko via het contactformulier van de site een 'mailtje' gestuurd..
ik hoop dat ze ook met mij nog contact opnemen, het stemt me wel hoopvol dat er al zoveel reacties zijn waarin wordt vermeld dat er gezocht wordt en gewerkt wordt aan een passende oplossing
Marije_jiplover schreef:Ook dat is nog steeds niet gratis.
Dan moeten ze dat niet eerst in die brief zetten.
ChantalD schreef:@ anneliesdj: Ik heb de brief er ook bijgezocht toevallig, had 'm nog wel liggen, dus ik zal wel even overtypen wat er staat. Dit is de lettelijke tekst uit de brief:
Alleen abonnees van De Paardenkrant of Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement naar.... bla,bla.
Lijkt mij vrij duidelijk, voor hunzelf blijkbaar wat minder
. ChantalD schreef:@ anneliesdj: Ik heb de brief er ook bijgezocht toevallig, had 'm nog wel liggen, dus ik zal wel even overtypen wat er staat. Dit is de lettelijke tekst uit de brief:
Alleen abonnees van De Paardenkrant of Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement naar.... bla,bla.
Lijkt mij vrij duidelijk, voor hunzelf blijkbaar wat minder
nooit een abbonnement op genomen.
)
) en verder dingen die ook al in Bit stonden, en die ze er nu waarschijnlijk uit gaan houden om nog wat over te hebben.
).
)
ChantalD schreef:@ Jannepauli: Graag gedaan hoor. Ik had alles toch hier op tafel liggen, dus kleine moeite. En als het betekend dat iemand die het ook niet eens is met de gang van zaken, Bit hierdoor met hun eigen woorden om de oren kan slaan, heb ik het er graag voor over
onne schreef:Dat vraag ik me dus ook af, ben ook gebeld.
Wil ook even wachten , Hoe willen ze dat gaan doen extra bitten laten maken.