ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemariet

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:19

mirgino schreef:
Annemariet schreef:
Allemachtig wat een zeikerds zijn jullie. OVER het ALGEMEEN zijn mensen rond de 60 jaar geen computer-deskundigen als de jeugd van tegenwoordig. Ik zeg toch ^$##&@$ niet dat die mensen seniel zijn? Hij heeft mij zelf verteld dat hij geen bout verstand heeft van computers!

En de TS maakt het bedrijf in mijn ogen wél zwart, door een opmerking te plaatsen "JOngens, kom nooit bij Venema, want die raakt zadels kwijt" of iets in die trand. Verder hebben er ook mensen gereageerd in dit topic die deze man zwartmaken!

Ik kan me hier ongelooflijk aan irriteren!!

En als ik slechte verhalen heb over een bedrijf, plaats ik ze niet zo snel open en bloot op een openbaar forum!

dan wil ik jou weleens meemaken als een zadelmaker jouw zadel kwijt is Haha! Sigaar

Mja, dan heb je ook aan mij een verkeerde Duivel Haha!
Maar dan zet ik zoeits niet op een forum...

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:21

Precies, ik zou de mensen die t nu zo opnemen voor Venema ook wel s willen spreken als Hun dit overkomt Ja
Wbt het zadel van de TS, is er nog nieuws ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:22

Moderatoropmerking:
Het lijkt me niet nodig om persoonlijk te gaan worden en mensen voor zeikerds uit te maken. Een beetje gezelliger mag het wel op Bokt Knipoog

Ik denk dat het daarnaast wijzer is om gewoon rustig af te wachten tot TS met een update komt over de stand van zaken. Of dat de andere partij zelf zijn verhaal komt doen / de boel verduidelijken Lachen

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:27

ik weet niet wat ik zou doen als het mij zou overkomen.
maar als je raar behandelt word en er gebeurt verder niets,dan kan ik begrijpen dat je het op een site als bokt zet om te kijken wat anderen hier nou van vinden.

ik heb al wat geplaatst maar ik vind dat de zadelmaker het aan zichzelf te danken heeft,een andere benadering naar de klant en zoiets als dit hoeft niet Knipoog

Hij heeft het zadel niet,maar het bedrijf wat hij waarneemt wel Clown dus hoort hij het op te lossen.
en tuurlijk horen wij hier 1 kant,maar dat is altijd zo Knipoog of hij moet iid ook op bokt komen.

het is slechte reclame voor de zaak,maar daar komt hij ook wel overheen Haha!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:40

Weet je wat mij nu opvalt.

Misty zegt dat Venema dat zadel nog gewoon heeft. Ook zegt Misty dat er een reden is dat chantal haar zadel nog niet terug heeft. Maar we krijgen geen reden te horen alleen dat Chantal blijkbaar niet netjes was.

DAT geeft Venema niet het recht dan het hele zadel niet terug te geven.

Misty, ik vind dat als jij blijkbaar meer weet over wat Venema heeft gezegd over dit zadel jij dit ook in het topic moet plaatsen, Annemariet zegt dat meneer in kwestie niet in staat is op om de computer te komen dus dan kan hij ook hier niet zijn kant van het verhaal geven. Gezien jij die kant kent zou ik zeggen; leef je uit! Kom maar op met dat geweldige verhaal waarom Chantal zegt dat het zadel weg is en jij zegt dat Venema het zadel gewoon heeft en een reden heeft het niet te geven.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:50

LovingTweety schreef:
Weet je wat mij nu opvalt.

Misty zegt dat Venema dat zadel nog gewoon heeft. Ook zegt Misty dat er een reden is dat chantal haar zadel nog niet terug heeft. Maar we krijgen geen reden te horen alleen dat Chantal blijkbaar niet netjes was.

DAT geeft Venema niet het recht dan het hele zadel niet terug te geven.

Misty, ik vind dat als jij blijkbaar meer weet over wat Venema heeft gezegd over dit zadel jij dit ook in het topic moet plaatsen, Annemariet zegt dat meneer in kwestie niet in staat is op om de computer te komen dus dan kan hij ook hier niet zijn kant van het verhaal geven. Gezien jij die kant kent zou ik zeggen; leef je uit! Kom maar op met dat geweldige verhaal waarom Chantal zegt dat het zadel weg is en jij zegt dat Venema het zadel gewoon heeft en een reden heeft het niet te geven.

precies! wij willen van jou nou wel het verhaal horen die jij van venema hebt gehoord! Haha!

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 16:45

Het is niet aan mij om dat te vertellen.
Ik heb het tegen Venema gezegd.Ik heb gezegd dat er een topic geopend is en dat iemand haar zadel kwijt is bij Venema.Hierop heb ik een kleine uitleg gehad.Mocht hij tijd hebben zal die vast dit forum bezoeken.Hij had dat nog niet en hij heeft volgens mij indd geen ervaring met computers.Hij weet van dit forum af en wat er gezegd wordt in elk geval!
Hieruit maak ik op dat er 2 kanten zijn!Dat het helemaal niet hoeft zijn te gaan zoals de TS zegt!
Mensen in dit Topic reageren daarbij ook ronduit onbeschoft naar Venema toe terwijl ze zelf geen ervaring met deze man hebben maar gewoon met een kip zonder kop achter de Topic starter meelopen!Dit maakt mij kwaad.Zo krijg je slechte reclame terwijl 1 op de 100 personen misschien een nare ervaring heeft!!!Wees volwassen zoek dit met mekaar uit en ga hierover geen topic starten en in mijn ogen de zadelmaker zwart maken!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:28

Ik ga met Mysty mee. Mysty heeft aan niemand verantwoording af te leggen, en zeker niet omdat een paar users op bokt willen weten hoe of wat.
Mensen horen een verhaal (in dit geval van TS) en gaan er maar gelijk vanuit dat dat dan de waarheid is. Misschien wel, misschien niet. Ik was er niet bij, dus hoe kan ik erover oordelen wat daar gebeurt is?
Nogmaals, het is mijn werk om klachten te behandelen, ik wordt bijna dagelijks voor oud vuil uit gemaakt, en 9 van de 10 keer omdat de klant zélf een fout heeft gemaakt... Tja, zo werkt het tegenwoordig

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:46

Dank je!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:53

stef schreef:
Ik ga met Mysty mee. Mysty heeft aan niemand verantwoording af te leggen, en zeker niet omdat een paar users op bokt willen weten hoe of wat.
Mensen horen een verhaal (in dit geval van TS) en gaan er maar gelijk vanuit dat dat dan de waarheid is. Misschien wel, misschien niet. Ik was er niet bij, dus hoe kan ik erover oordelen wat daar gebeurt is?
Nogmaals, het is mijn werk om klachten te behandelen, ik wordt bijna dagelijks voor oud vuil uit gemaakt, en 9 van de 10 keer omdat de klant zélf een fout heeft gemaakt... Tja, zo werkt het tegenwoordig

Ik ga er juist niet vanuit dat de TS de waarheid verteld en wil daarom ook de andere kant horen. Maar Meneer Venema kan zich volgens Annemariet niet op internet verdedigen en Misty wil het niet vertellen. Hoe willen wij dan de andere kant van het verhaal horen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:55

Niet. En IMO is dhr Venema ook helemaal niet verplicht om zich op een forum te komen verdedigen. Beste man heeft wel wat beters te doen.
Als TS wat meer nagedacht had in niet zo zeer óf, maar hóe ze dit topic had geplaatst, had er uberhaubt geen discussie nodig geweest.
Ik hoef trouwens geen andere kant te horen, want het is heel mijn probleem niet, en ik ga er mijn probleem ook niet van maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:56

Moderatoropmerking:
Niet.. en dat is het nadeel van internet... Lachen Of rustig afwachten tot meneer Venema zelf zijn verhaal komt doen, áls hij dat wilt, of het hierbij laten en wachten tot een update van TS haar kant mbt de stand van zaken. Jullie mogen niet van 2Misty2 verwachten dat zij de andere kant toelicht, en daarnaast zou dat ook geen ervaring uit 1e hand zijn...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:02

Misty, jij hebt dus wel wat gehoord, maar zegt niets.
Tja, en 1 slecht verhaal lees je eerder dan 100 goede, maar de ts begint niet zomaar een topic.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:05

stef schreef:
Niet. En IMO is dhr Venema ook helemaal niet verplicht om zich op een forum te komen verdedigen. Beste man heeft wel wat beters te doen.
Als TS wat meer nagedacht had in niet zo zeer óf, maar hóe ze dit topic had geplaatst, had er uberhaubt geen discussie nodig geweest.
Ik hoef trouwens geen andere kant te horen, want het is heel mijn probleem niet, en ik ga er mijn probleem ook niet van maken Knipoog

Ja, zoals een zadel zoeken bijv.

Ik vind het gewoon niet correct dat een zadel al zo'n tijd spoorloos is.

En waarom zou hier geen topic over geopend worden? Als jullie met iets zitten doen jullie dat ook.

@ Misty, je bent indd niet verplicht om hier te vertellen wat dhr. Venema gezegd heeft, helemaal niet in dit topic en als je het al kwijt wilt kun je het beste TS pben. Máár dan vind ik ook niet dat je hier toch een beetje zit van 'Ja maar ik weet het, maar ik zeg het lekker niet'.
Dat vind ik ook niet eerlijk overkomen.

Ik hoop dat TS inmiddels toch een beetje een oplossing heeft gevonden. Ik zelf zou het ook 10x niets vinden als mijn spullen zomaar kwijt raken.

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:19

Ik blijf het dan toch een vreemde zaak vinden dat ze dus zegt dat het zadel er wel is en dat het een reden heeft dat ts het nog niet terug heeft!? Blijkbaar weet ze dus meer als ts? Dan zou ik het in ieder geval wel zo netjes vinden dat ze tenminste even een pm stuurt om e.e.a op te helderen! Ze mengt zich in de discussie en heeft contact met Venema en dan zoiets zeggen zonder verdere uitleg lijkt me voor de ts helemaal frustrerend!

Ik vind niet dat het bedrijf echt wordt zwartgemaakt, het leek toch eerst meer een "foutje" en de oplossing moet toch te realiseren zijn? Ts bleef naar mijn idee heel rustig en heeft veel moeite gedaan (langs gaan, veel telefoneren). Ook al is het zo dat Dhr Venema er persoonlijk niks aan kan doen, hij neemt wel de zaken waar en is in mijn ogen dus wel verantwoordelijk voor een correcte afhandeling. Een vervangend pony zadel is geen oplossing, ik kan me goed voorstellen dat die inderdaad ook van iemand is? Je kan het dan wel weer verkopen om een andere aan te schaffen maar dat is toch ook niks, zeker als je een lastig paard heb om een passend zadel voor te vinden.

Ik denk dat ik zelf dus niet zo rustig zou blijven, zou de boel echt op stelten zetten totdat er een goede oplossing is gevonden! Ik begrijp best dat je dan je frustratie van je afschrijft, zou ik ook doen..Ik weet zeker dat de rest ook op zijn zachtst gezegd niet blij zou zijn! Het is inderdaad geen pak suiker Boos! .

Edit: De waarde doet er zeker niet toe, zo had ik voor mijn Gelderse een oud, op maat gemaakt zadel. Niet mooi meer en ongetwijfeld niet veel waard maar het zat wel als gegoten, ik had er niet aan moeten denken wat ik zou moeten aanschaffen als die weg was!
Laatst bijgewerkt door unicorn1980 op 25-11-07 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:23

De TS weet wel waar ik het over heb.Ze heeft het namelijk zelf ook al in het Topic benoemd.Maar goed kheb geen zin meer om alles te gaan herhalen wat ik vind.En de TS heeft Venema ook gesproken en dit is ook uitgesproken naar haar.Dus ik ben de TS nu niks verschuldigd!

Edit: Ik weet dus niks meer dan de TS dus zij weet wel wat ik bedoel!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:58

Nagini schreef:
@ Misty, je bent indd niet verplicht om hier te vertellen wat dhr. Venema gezegd heeft, helemaal niet in dit topic en als je het al kwijt wilt kun je het beste TS pben. Máár dan vind ik ook niet dat je hier toch een beetje zit van 'Ja maar ik weet het, maar ik zeg het lekker niet'.
Dat vind ik ook niet eerlijk overkomen.

En dat is precies wat ik bedoel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:03

Nagini: Niet met naam en toenaam

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:48

En nog steeds vind ik het erg raar waarom we niets van de TS meer horen? Loos alarm?

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:05

TS is militair, misschien is ze op oefening, en zit ze in oefendorp(weet dat hier grote oefening was) en in de oefendorpen is over algemeen geen internet!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:26

En hoe is het nu uiteindelijk afgelopen?????????Is het zadel terecht gekomen en bij de RECHTmatige eigenaar????

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:21

heb het waarschijnlijk al eerder gezet maar ik denk dat ze niet voor niets deze topic heeft geopend. Wij zetten hier onze mening op. Je hoeft ons niet uit te leggen helemaal het verhaal maar als je telkens gaat zeggen van: ja ik heb het gehoord van beide kanten (ofzo iets). Kan je net zo goed het "echte" verhaal hier neerzetten. En denk toch wel echt dat dit verhaal echt is, zou ook zeker niet leuk zijn als ze heeft lopen liegen, maar daar zie ik haar ook niet echt voor aan. Zou het dan wel erg banketstaaf vinden.

Maar hoe is het nou allemaal. Heb je eindelijk je zadel terug en heb je nog wat gehoord van venema of van van triest?

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 12:24

2misty2 schreef:
Het is niet aan mij om dat te vertellen.
Ik heb het tegen Venema gezegd.Ik heb gezegd dat er een topic geopend is en dat iemand haar zadel kwijt is bij Venema.Hierop heb ik een kleine uitleg gehad.Mocht hij tijd hebben zal die vast dit forum bezoeken.Hij had dat nog niet en hij heeft volgens mij indd geen ervaring met computers.Hij weet van dit forum af en wat er gezegd wordt in elk geval!
Hieruit maak ik op dat er 2 kanten zijn!Dat het helemaal niet hoeft zijn te gaan zoals de TS zegt!
Mensen in dit Topic reageren daarbij ook ronduit onbeschoft naar Venema toe terwijl ze zelf geen ervaring met deze man hebben maar gewoon met een kip zonder kop achter de Topic starter meelopen!Dit maakt mij kwaad.Zo krijg je slechte reclame terwijl 1 op de 100 personen misschien een nare ervaring heeft!!!Wees volwassen zoek dit met mekaar uit en ga hierover geen topic starten en in mijn ogen de zadelmaker zwart maken!!!

Ik wil niet banketstaaf doen hoor. Maar als je zegt start hier geen topic over, ga er dan zelf geen reactie geven. En als jij het allemaal beter weet, vind ik het harry.
Ik ben er geweest, en het was mijn zadel niet. Meneer venema was er zelf niet eens. Hoe kan hij dan vertellen dat ik ronduit asociaal was? Wij zijn uiterst vriendelijk gebleven, en het is nog steeds mijn zadel niet. Klaar daar over.

Voor de rest,

Ik ben weer gebeld, door de dochter, die had van triest gesproken, en het schijnt mijn zadel te zijn, met andere stijgbeugelriemen eraan. Ik kon het zadel opkomen halen, en daar mee was het vanaf hun partij klaar. Maar ja, ik heb niets aan dat zadel, want het was een pny zadel. We gaan onze eigen verzekering bellen, waar ik Uron enz verzekerd heb, en dan kan ik dus geld terug krijgen voor een nieuwzadel, ik krijg gewoon de aankoopwaarde terug.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:27

Aankoopwaarde of dagwaarde? Als het het eerste is mag je in je handjes klappen...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:32

ik hoop voor je dat je de aankoop waarde terug krijgt van de verzekering en dat je dan eindelijk een passend zadel kan halen.
het word weleens tijd dat het opgelost word!!!

succes!