Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mellamoshan schreef:oh jah sorry, ben weer in de warik bedoelde river. heb je ook een mooi veulen dan van zorro? heb je haar dan door een grotere hengst laten dekken als je haar weg wil doen omdat ze klein blijft? hoe oud is ze dan nu eigenlijk?
leuk dat het nieuwe paardje al zo relexed is. hoe heet ie eigenlijk? ben benieuwd naar de nieuwe foto's ook!
en zorro heb ik inmiddels vanaf dat is 6 maanden is en die is nu 2 bijna 2.5 en die blijft helaas ook te klein snap je t nu
Chip2 schreef:mellamoshan schreef:oh jah sorry, ben weer in de warik bedoelde river. heb je ook een mooi veulen dan van zorro? heb je haar dan door een grotere hengst laten dekken als je haar weg wil doen omdat ze klein blijft? hoe oud is ze dan nu eigenlijk?
leuk dat het nieuwe paardje al zo relexed is. hoe heet ie eigenlijk? ben benieuwd naar de nieuwe foto's ook!
Zorro heeft nog nooit gedekt is nu ook geruind. River heb ik drachtig gekocht river was heel ziek dat ik haar kreeg heb haar beetje opgeknapt en ze is nu van Barb op bokt waar ze ook haar veulentje gekregen heeft. River is dus allang verkocht bij worp alen zorro heb ik inmiddels vanaf dat is 6 maanden is en die is nu 2 bijna 2.5 en die blijft helaas ook te klein snap je t nu

Chip2 schreef:denk maar 150 152
post morge denk ik wel weer of pb wel want we gaan nu best offtopic
(krijgen we nog ruzie met de mod haha
)
Toch fijn dat je vader zijn "droompaardje" gekregen heeft en jij ook natuurlijk. Veel plezier ermee!
gelukkig toch nog eind goed al goed

, dat je er maar veel plezier van mag beleven!