Klanten lezen toch echt een afsluiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schimmelig schreef:Er is helemaal niks naar mijn weten weggewuifd, er is nog geen eens iets voorgesteld na de laatste e-mail dat TNT niks kon doen. Libella heeft niet vermeld dat zij persoonlijk niks kon doen. Het is allemaal nog erg vers, bericht is van gisteren... Iedereen heeft dit weekend een beetje tijd om na te denken en ikzelf denk haast wel dat Libella de TS best tegemoet wil komen, maar dat moeten zij zelf afhandelen
Edit:
Er staat duidelijk in dat betreffende mailtje dat TNT iets gedaan heeft, het pakket namelijk aan een huisgenoot bezorgt heeft en het antwoord daarop was iets in de trant van 'in dat geval kunnen we je niet verder helpen ... (denk erachter: in het geval dat je huisgenoot het pakket heeft aangenomen).
griebels schreef:Als jij deze brief ook ziet als dat Libella nog aan het zoeken is naar een oplossing, hoop ik dat jij je brieven hierna toch duidelijker aan gaat passen...
Schimmelig schreef:griebels schreef:Als jij deze brief ook ziet als dat Libella nog aan het zoeken is naar een oplossing, hoop ik dat jij je brieven hierna toch duidelijker aan gaat passen...
Geen foute aannamen maken ajb. je weet namelijk niet hoe ik mijn brieven op stel
Schimmelig schreef:'Als' is toch een aannameLol.
runningkawa schreef:geef maar toe
je hond loopt in een t-shirt en spijkerbroek en neemt altijd de pakketjes aan en tekent daarvoor, busted!
(ja dr doolittle is op tv, krijg je gekke ideeën)![]()
katiavl schreef:Sorry maar als die mail geen afsluiting is weet ik het ook niet![]()
Vind dat het er toch vrij duidelijk staat, had er nu bij gestaan we wachten op retour en daarna treffen we schikking was het wat anders
Schimmelig schreef:Er is helemaal niks naar mijn weten weggewuifd, er is nog geen eens iets voorgesteld na de laatste e-mail dat TNT niks kon doen. Libella heeft niet vermeld dat zij persoonlijk niks kon doen. Het is allemaal nog erg vers, bericht is van gisteren... Iedereen heeft dit weekend een beetje tijd om na te denken en ikzelf denk haast wel dat Libella de TS best tegemoet wil komen, maar dat moeten zij zelf afhandelen
Schimmelig schreef:katiavl schreef:Sorry maar als die mail geen afsluiting is weet ik het ook niet![]()
Vind dat het er toch vrij duidelijk staat, had er nu bij gestaan we wachten op retour en daarna treffen we schikking was het wat anders
Het is weer aan jou als klant om daar weer op te antwoorden.
Ik zie het niet als afsluiting omdat er direct naar 'die huisgenoot' wordt gerefereerd.
Dan e-mail je op zijn minst terug dat dat niet klopt, TNT er een potje van maakt en daarna vraag je of er onderling iets te regelen is.
Ligt het nu aan mij, of is iedereen na het lezen van de e-mail direct weggeblazen behalve ik![]()
griebels schreef:Schimmelig schreef:'Als' is toch een aannameLol.
dat zie ik anders... maar goed...
steinstein schreef:een vraag aan schimmelig: ben jij nu de woordvoerder van Libella???
runningkawa schreef:ja zie je wel
blij dat je het eindelijk toegeeft. moest dat nu 12 pagina's duren dat jij je dieren gewoon zo goed hebt afgericht
Schimmelig schreef:Onderzoek duurt sowieso even, vooral als het TNT betreft. De zaak is i.m.o. geen tijd gegund. De TS kan nu Libella alleen zelf even e-mailensteinstein schreef:een vraag aan schimmelig: ben jij nu de woordvoerder van Libella???
Nee, ik ben een ondernemer over de zeik
katiavl schreef:Schimmelig, op terug reageren, en een mail als afsluiting zien is hier anders, er staat duidelijk dat ze niets anders kunnen doen. Lijkt me wel duidelijk. Net zoals ik vorige maandag naar het kastje ben gestuurd bij de motorhome firma, zun wisten van niks we moeten het maar bij de boekhouder van het bedrijf zoeken, hallo meneer §!ç!è§!ç!èè!ç![]()
Nu krijg ik een gratis alarmsysteem en een nette excuse. Als ik brave klant was had ik ok, ik bel maandag wel