Es79 schreef:Ja, ik wil!
verkocht!!! uhh verzorgd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Es79 schreef:Ja, ik wil!
[/quote]
ik bedoel .. een smurf .. moet toch begrijpen dat het over een persoon gaat
??
[/quote]
En ach, ik heb ook wel tijd voor 2 he, ze luisteren naar mij zo goed

griebels schreef:Es79 schreef:Ja, ik wil!
verkocht!!! uhh verzorgd
ik bied over.. moet wel even mn centjes tellen .. hoeveel centjes van 10 en 20 cent zijn dat?? samantha21 schreef:Vic is ook heel mooiEn ach, ik heb ook wel tijd voor 2 he, ze luisteren naar mij zo goed
![]()
![]()

smurffie schreef:ja hier hier hierik bied over.. moet wel even mn centjes tellen .. hoeveel centjes van 10 en 20 cent zijn dat??

Es79 schreef:samantha21 schreef:Vic is ook heel mooiEn ach, ik heb ook wel tijd voor 2 he, ze luisteren naar mij zo goed
![]()
![]()
Ga jij ze nou weer afpikken?
niemand wil mijn verzorghazen verzorgen ( van pagina 6
) Es79 schreef:samantha21 schreef:Vic is ook heel mooiEn ach, ik heb ook wel tijd voor 2 he, ze luisteren naar mij zo goed
![]()
![]()
Ga jij ze nou weer afpikken?
jackgirl schreef:niemand wil mijn verzorghazen verzorgen ( van pagina 6
)
Maar echt het kost niet zo veel hoor !

jackgirl schreef:niemand wil mijn verzorghazen verzorgen ( van pagina 6
)
maikeltje schreef:jackgirl schreef:niemand wil mijn verzorghazen verzorgen ( van pagina 6
)
Die komen met kerst weer meer in trek
Jennifer23 schreef:Ik wil net zeggen hier in almere betaal je per paard 320 euro PER MAAND!
Mijn paarden staan dan op me eigen weiland maar ben voor 2 paarden toch wel 280 euro per maand kwijt;) met me hooi biks musli zaagsel water etc!
samantha21 schreef:jackgirl schreef:niemand wil mijn verzorghazen verzorgen ( van pagina 6
)
Omdat niemand wilt, zal ik ze wel nemen. Kan ze aan het riempje mee naar mijn arabierenhengst en mijn surrogaat zwarte hengst!
@kakel, beneem je!