GabberGill schreef:Leuke hengst, geen papier, daar 15 merrie's gedekt en in een grote koeienstal tegenover deze merrie's gezet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GabberGill schreef:Leuke hengst, geen papier, daar 15 merrie's gedekt en in een grote koeienstal tegenover deze merrie's gezet.
WiancaR schreef:Ik lees hier al mee vanaf het begin, maar hoe kunnen ze in vredesnaam bewijzen dat zijn achterbenen stuk zijn als hij niet eens op de foto is gezetIk neem aan dat ze geen dierenarts hebben met magische toverkrachten of rontgenogen.
GabberGill schreef:Ik ben ff aan het kijken of ik precies hetgeen is dat gedaan is en hoe er gehandeld is.
bigone schreef:Ach, ze zeggen dat nu de kosten al 1200 zijn en dat de vorige eigenaresse die deeply in shock is over het arme paardje dat alleen maar een aantal maanden in een kudde heeft gelopen op de melkerij zonder haar medeweten is verkocht door een medewerker blablablabla, snap jij het nog?? Ik niet en doe ook geen moeite meer, ik pak mijn sf roman weer ter hand, geloofwaardiger dan dit hele verhaal.
MariekeB schreef:bigone schreef:Ach, ze zeggen dat nu de kosten al 1200 zijn en dat de vorige eigenaresse die deeply in shock is over het arme paardje dat alleen maar een aantal maanden in een kudde heeft gelopen op de melkerij zonder haar medeweten is verkocht door een medewerker blablablabla, snap jij het nog?? Ik niet en doe ook geen moeite meer, ik pak mijn sf roman weer ter hand, geloofwaardiger dan dit hele verhaal.
Ligt toch echt aan jou, want het verhaal is heel helder
DatBenIkNou schreef:Hoe kan nu oud littekenweefsel en slijtage vastgesteld worden zonder foto's/ scan en zelfs vaststellen dat inslapen enige optie is??En waar komt dan die 1200€ onkosten vandaan die zij via verzekering handelaar krijgen?
GabberGill schreef:Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik dacht dat het paard van binnen naar buiten is nagekeken. Ik ga ook ff niks meer beantwoorden tot ik haar gesproken heb en precies weet wat er gebeurd is. Ik zie vanmiddag ook zijn keuringsrapport en paspoort eigenlijk voor het eerst. Dus misschien is het dan ook duidelijker voor mij.