Zoals ik het begrijp heeft TS dus zelf nog altijd geen contact gehad met de betreffende instantie, op het eerste vreemde gesprek na dan.
Al het andere is van horen zeggen van buurman en de krant!?
Dat kan je toch niet zo maar voor waar aannemen, als je het niet zelf uit die directeur zijn mond hebt gehoord?
Dus nu blijf je maar spoken in je hoofd en praatjes aanhoren van anderen, maar je weet nog niets concreets...
Dus of je laat het gaan en gaat als de donder op zoek naar wat anders en steekt daar je energie in, of je gaat bij die directeur voor de deur liggen voor mijn part, totdat je op zijn minst een goed gesprek met hem zelf hebt gehad.
sasja0705
Geplaatst: 20-10-15 15:51
Nou... ojahjoh6... waar je gelijk hebt,heb je gelijk... Het blijft maar speculeren totdat met de juiste persoon gesproken is en dan aub het liefst met getuigen. Dus mijn advies zou zijn: naar de juiste persoon ( met dus getuige ) daar het verhaal van het eerste gesprek vertellen, dan het verhaal van verslaggever en buren bespreken en maar afwachten, wat er nu echt gezegd wordt. En ondertussen iets anders zoeken als backup. Als je het geld hebt om te kopen dan is er in en om Ermelo zeker wat te vinden, vooral omdat je nu niet meer de aantallen aan paarden hebt, die je nog ten tijden van Joey had ( als ik me juist herinner waren het toen n stuk of zeven ) Ga diep door ademen en overleggen wat je echt wilt : Daar blijven (met al wat er al gebeurt is op dit stuk),dan moet je ervoor gaan Of Zoek jou eigen (iets beschermder) plekje en bouw wat op voor de toekomst. ..
koeke
Geplaatst: 20-10-15 16:20
Ik zou nu juist geen slapende honden wakker maken. Nog 8 werkdagen te gaan en de verhuurder zit nog een jaar aan je vast.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-15 17:07
koeke schreef:
Ik zou nu juist geen slapende honden wakker maken. Nog 8 werkdagen te gaan en de verhuurder zit nog een jaar aan je vast.
Dat is precies wat ik ook dacht. Ik ga nog helemaal niks doen,op het zoeken naar een ander weiland na dan,pas als ik het nieuwe contract heb kan ik wat gaan doen.Ik weet nu nog té weinig.
Ik sprak vanmiddag een vrouw die aan het weiland woont,en die wist helemaal nergens van.Die was me toch boos! een andere vrouw die er ook woont vond het ook niks.Die was wel op de hoogte,maar vond het ook niks,ze zei dat de waarde van haar huis zou gaan zakken.
Nee er is nog steeds niks opgezegd,ik wacht nog steeds op een bericht. Bewoners willen wel protest aantekenen,maar dat heb echt geen nut.Ze houden wel de krant in de gaten natuurlijk.Bij mijn vorige weiland is er ook protest aangetekend,mensen hadden ook heel veel handtekeningen verzameld.Helaas het hele bos met duizenden bomen werd gewoon gekapt en er staat nu een nieuwe woonwijk.En ik verwacht dat net daar op dezelfde manier gaat gebeuren,ook een woonwijk erbij.
Dus je hebt nog geen nieuw contract en de huur is niet officieel opgezegd (schriftelijk)? Wanneer verloopt je oude contract? Staat daarin dat de huur stilzwijgend wordt verlengd?
Nee nog steeds geen nieuw contract,huur is nog niet officieel opgezegd. Oude contract verloopt per 1 febr.2016 word stilzwijgend verlengd met 1 jaar,opzeg termijn is 3mnd. van beide klanten. Ze hebben dus nog 5 dagen om op te zeggen.
Kan zijn dat ze op de laatste dag express even om te jennen het in je bus doen... in de avond ofzo. Wel kinderachtig maar ja als ik alles zo lees zou t me niet verbazen
Heb je na je eerste contract ooit een nieuw contract ontvangen met daarin telkens benoeming van de geldende voorwaarden en afspraken? of is je oude contract stilzwijgend doorgelopen en ga je er vanuit dat de voorwaarden die destijds golden voor de eerste overeenkomst ook nu allemaal van toepassing zijn op je huidige situatie? Dat laatste hoeft namelijk niet het geval te zijn. ook hoeft het niet te betekenen dat ze nog een jaar een je vast zitten. Die opzegtermijn is er niet voor niks
Oude contract is nooit vervangen,staat ook nog op naam van de vorige eigenaar en handtekening van vorig lid van de directie.Die man is er niet meer,is met pensioen. Oude contract is gewoon blijven doorlopen,als hun opzeggen moeten ze dat 3mnd. voor de eind datum doen,staat er in.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt,ik wacht eerst alles af, tot ik meer weet. Ik weet nog helemaal niks,heeft het ook geen zin om er al mee naar de advocaat te gaan. De directeur zei,de paarden hoeven helemaal niet weg,de andere,waar ik gesprek mee had zei dat ik vast iets anders moest zoeken.
De eerste was het woordje 'voorlopig' misschien vergeten
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-15 18:32
DubbelDun schreef:
De eerste was het woordje 'voorlopig' misschien vergeten
Geen idee. zo had hij het letterlijk gezegd tegen de verslaggeefster v.d. krant.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-15 16:28
Ik heb het nieuwe contract binnen,aangetekend. Er staat bijna hetzelfde in als het oude contract,alleen is het niet meer per jaar maar voor onbepaalde tijd en kunnen beide partijen 3 mnd. van tevoren opzeggen.Als ze opzeggen moet ik binnen 3 mnd. álles weg hebben op het weiland,dus ook de tegels enzo.