Shadow0 schreef:Tcm, ik snap echt niet waarom je het logisch vindt dat de TS op moet draaien voor kosten om iets te herstellen dat niet haar fout is.
Ik snap ook niet wat je bedoelt met 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.' Daar is helemaal geen sprake van. De verkoopster heeft gelogen. De TS heeft expliciet gevraagd of de steentjes er allemaal nog op zaten, het antwoord was 'ja', de werkelijkheid blijkt 'nee.'
Waarom zou de TS ook maar een stuiver moeten uitgeven om die opzettelijke fout van de verkoopster goed te maken?
Het is al erg genoeg dat de TS er uberhaupt tijd aan moet verspillen. Maar ook nog geld? Ik zou niet weten waarom. De verkoopster heeft een prima mogelijkheid om het op te lossen: verzendkosten overmaken. Wil ze dat niet... tsja, dan niet.
Mocht de TS de verzendkosten ontvangen en het hoofdstel toch niet terugsturen, dan is er sprake van onethisch handelen. Eerder niet wat mij betreft.
Wat mij verbaast dat iemand die oneerlijk is en liegt zomaar een hoofdstel op eigen kosten verstuurd zonder dat het betaald is....dus voor mij reden genoeg dat verhaal gekleurd is...kennelijk vertrouwde koper het al niet en heeft voorelkaar gekregen dat het zomaar werd opgestuurd en nu is ze niet tevreden .... We vinden nu allemaal dat ze het maar in haar la mag laten liggen...
Rossner hoofdstellen erg duur en de frontriemen met strass ook niet mals...vandaar dat 24 e maar een heel zacht prijsje is. En 47 steentjes? Hoeveel zitten er op zo een frontriem?