Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linnie050 schreef:Wat goed dat er mensen dingen hebben opgeslagen.
Voelde me al schuldig dat ik zei over het misbruik melden![]()
Hoop dat de mensen die opgelicht zijn nu samen hun kracht kunnen bundelen.
Dat snap ik nog niet zo goed uit dit topic.
Maken jullie er nu samen een zaak van?
En ja inderdaad het kan goed dat ze meeleest als ze eerder ook op bokt advertenties heeft gezet.
linnie050 schreef:Wat goed dat er mensen dingen hebben opgeslagen.
Voelde me al schuldig dat ik zei over het misbruik melden![]()
Hoop dat de mensen die opgelicht zijn nu samen hun kracht kunnen bundelen.
Dat snap ik nog niet zo goed uit dit topic.
Maken jullie er nu samen een zaak van?
En ja inderdaad het kan goed dat ze meeleest als ze eerder ook op bokt advertenties heeft gezet.
Misschien zo min mogelijk zeggen en als er nieuws is dit natuurlijk wel even melden.
Guess_NH schreef:Ik weet niet waar de paarden zijn en hoop ze te vinden via deze weg en via mijn Facebook bericht.
Ze weet van de gebreken want ik heb haar ook uitslagen van de kliniek meegegeven waar alles in stond.
Rune_14 schreef:Yontheke jij spreekt over een klacht bij de politie tevens word de tegenpartij hier altijd over gehoord, wat is daaruit gebleken?
Yontheke schreef:Rune_14 schreef:Yontheke jij spreekt over een klacht bij de politie tevens word de tegenpartij hier altijd over gehoord, wat is daaruit gebleken?
Geen idee. Toen we de zaak terug opgevraagd hebben voor onze rechtsbijstandverzekering hebben ze ons enkel meegedeeld dat de zaak geseponeerd werd omdat ze strafrechtelijk niets misdaan heeft.
Onze rechtsbijstand vergoed contractbreuk niet. Wat het in onze zaak initieel wel is. Dus moesten we het letterlijk op oplichting gooien.
Maar omdat de zaak geseponeerd wordt bij de politie wil onze rechtsbijstand dus ook niets vergoeden en zelf een advocaat inschakelen om mevrouw op het matje te roepen en niets terug te zien van het geld omdat je van een kale kip niet kan plukken werd mij wat te veel.
Rune_14 schreef:Yontheke schreef:
Geen idee. Toen we de zaak terug opgevraagd hebben voor onze rechtsbijstandverzekering hebben ze ons enkel meegedeeld dat de zaak geseponeerd werd omdat ze strafrechtelijk niets misdaan heeft.
Onze rechtsbijstand vergoed contractbreuk niet. Wat het in onze zaak initieel wel is. Dus moesten we het letterlijk op oplichting gooien.
Maar omdat de zaak geseponeerd wordt bij de politie wil onze rechtsbijstand dus ook niets vergoeden en zelf een advocaat inschakelen om mevrouw op het matje te roepen en niets terug te zien van het geld omdat je van een kale kip niet kan plukken werd mij wat te veel.
En alles behalve dat ze evenwel kan verklaren dat het paard is weggegeven of voor een symbolisch bedrag of nt als sportpaard is verkocht..
Yontheke schreef:Geen idee. Toen we de zaak terug opgevraagd hebben voor onze rechtsbijstandverzekering hebben ze ons enkel meegedeeld dat de zaak geseponeerd werd omdat ze strafrechtelijk niets misdaan heeft.