Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NikkiTazz schreef:Gewoon al 12 pagina's lang alleen maar mensen die het wel beter weten en beter kunnen... Goh, zullen we eens een trainingsstal gaan oprichten waar jullie allemaal kunnen gaan werken?!
Houd er ajb mee op! TS heeft zijn best gedaan voor het beestje!
Isaboy schreef:Niet de beste stuurlui staan op stal![]()
ware het niet dat ik ooit eens een 007 heb gereden die als ook gevaarlijk was bestempeld !
die op een inrijstal is ingereden, daar hadden ze het met hem opgegeven, paard is toen ergens anders geprobeerd gereden te worden door een zeer kundige ruiter die is er vanafgevallen klaplong + gebroken ribben, en zo zijn er vele gegaan,
Tot de eigenaarresse bij mij kwam hier veel plezier ermee ik zie wel hoe ver je komt![]()
Ik zal je vertellen... paard was doods angstig ging je erop zitten stond hij stijl omhoog moest zelfs zijn staart invlechten want er lagen allemaal plukken uit en vloog de bak door met 4 benen in de lucht hoofd tussen de benen en enkel maar gigantisch rennen
Ik zal je vertellen.... met bloed zweet en tranen veel geduld en rust heb ik m aardig goed gekregen en heeft hij uiteindelijk z gelopen met zijn eigenaaresse ik bedoel maar sommige kundige ruiters zijn niet kundig![]()
oh met dat paard was trouwens medisch ook niets miswat er mis was gegaan?
gewoon verkeerd ingereden door een (kundige) trainingstal![]()
Maar ik heb inderdaad gelezen dat het paard is doorgelicht door de da,
zonde dat het dier nu van hot naar her gaat
safina schreef:NikkiTazz schreef:Gewoon al 12 pagina's lang alleen maar mensen die het wel beter weten en beter kunnen... Goh, zullen we eens een trainingsstal gaan oprichten waar jullie allemaal kunnen gaan werken?!
Er schuilt nog altijd die dromerige Penny in het onbewuste van menig Bokker. De droom om de heldhaftige ruiter te zijn die met liefde en geduld het vertrouwen van het paard kan winnen, een onbreekbare band op kan bouwen en het wilde paard kan temmen. En die droom eindigt steevast met een zadelloze galop op het strand, met wapperende manen en ondergaande zon. Of een gouden medaille op de olympische spelen. En natuurlijk vooral de verslagen blikken van al die mensen die het bij het verkeerde eind hadden en niet in dit bijzondere paard geloofden.
safina schreef:NikkiTazz schreef:Gewoon al 12 pagina's lang alleen maar mensen die het wel beter weten en beter kunnen... Goh, zullen we eens een trainingsstal gaan oprichten waar jullie allemaal kunnen gaan werken?!
Er schuilt nog altijd die dromerige Penny in het onbewuste van menig Bokker. De droom om de heldhaftige ruiter te zijn die met liefde en geduld het vertrouwen van het paard kan winnen, een onbreekbare band op kan bouwen en het wilde paard kan temmen. En die droom eindigt steevast met een zadelloze galop op het strand, met wapperende manen en ondergaande zon. Of een gouden medaille op de olympische spelen. En natuurlijk vooral de verslagen blikken van al die mensen die het bij het verkeerde eind hadden en niet in dit bijzondere paard geloofden.

bigone schreef:Ts en ex, jullie geven aan dat er alles wat medisch mogelijk was is gedaan om lichamelijk ongemak uit te sluiten, hebben jullie daarbij ook foto's laten maken van atlas en alle wervels??
jiperdepip schreef:bigone schreef:Ts en ex, jullie geven aan dat er alles wat medisch mogelijk was is gedaan om lichamelijk ongemak uit te sluiten, hebben jullie daarbij ook foto's laten maken van atlas en alle wervels??
Daar ben ik ook wel benieuwd naar of de
nek en rug en dergelijke ook op de foto zijn geweest destijds
bliver schreef:zijn de filmpjes bij jou gemaakt ts of bij iemand anders?
Cayenne schreef:Waarom moet er met een paard dat niet te rijden is automatisch meteen maar gefokt worden?![]()
Wie zegt dat ze daarvoor wel geschikt is?