Rambambam schreef:Cyrina schreef:Hoi TS, ik denk dit lijkt veel op een verhaal van iemand die ik ken... Bij nader inzien IS het dat verhaal.
Geen paniek ik ga nergens melden wie je bent
Ik wist niet dat je ZO omhoog zat en ik dacht dat je nog een bijrijder had.
Naar mijn idee hoeft jou paard echt niet geslacht. Ze is niet gemeen..alleen enthousiast. En ze is wat ouder, maar nog niet bejaard ofzo en gezond!
Wat wel nadelig is, is dat ze nu stilstaat. Misschien kunnen we daar wat aan veranderen .. Ik ga ff nadenken..
Ik wist helemaal niet dat jij op Bokt zat![]()
Ik baal er vooral van dat ik eindelijk iemand dacht te hebben die haar wou komen, mijn vriend en ik hadden de trailer al gehuurd en voor de deur staan en dan krijg ik midden in de nacht nog een smsje dat het hele feest niet door kan gaan. Ik had me er al helemaal op voorbereid dat ze de volgende ochtend zou vertrekken. Ik wil het nu gewoon écht afsluiten en verder kunnen, niet dat het nog een half jaar duurt (en dat kan financieel ook niet).
Maar gelukkig heb ik al een aantal hele serieuze geïnteresseerden via de pb gekregen dus het ziet er naar uit dat het allemaal goed komt! Fingers crossed
Haha, ja maar vooral in het gedeelte voor barokke en klassieke rassen, verder weinig.
Ik duim voor je dat er een goede baas tussen zit!!
Ik snap dat je enorm baalt!!!
Zo niet zouden we haar bij mij (in de buurt) kunnen zetten, zal vast goedkoper zijn dan bij jou en dan kan ik haar wel voor je rijden zodat ze weer terug in vorm is.

. En ze is wat ouder, maar nog niet bejaard ofzo en gezond!