Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Loveskary schreef:@Tieneke allereerst heel veel sterkte met het verlies van je prachtige paard.
Je mooie sprookjes paard hij heeft een mooie naam.
Weet je Jasmien mijn schat mijn alles is naar Karel gegaan de beheerder jawel op 3maart 2008.
Hij zei we zullen Jasmien er morgen netjes bijleggen en ik zal je bellen
als ze de oven ingaat ik heb haar zelf met Henry Stork gebracht een ras echte begrafenis ondernemer.
Maar goed ik heb een stukje staart mee gehad en toen ze daar lag waren haar manen gevlochten met roosjes er door heen.
En daar binnen is het zo ongelofelijke mooi aangekleed en ingericht.
En ze zijn daar zo meelevend en nemen alle tijd voor je.
Het is nu alweer wat jaren geleden heb nu een nieuwe liefde mijn ijsje Skary maar Jasmien zal ik nooit vergeten.
En Tieneke hoe zwaar het ook is of het duur het ook is je zult er nooit spijt van krijgen.
Wees juist trots op jezelf dat je dit voor Falco hebt willen doen.
Echt je bent een topper en trek je niks aan van mensen die zeggen het was maar een paard jij en ik weten wel beter.
Wens je ontzettend veel sterkte met het verlies van je maatje.
Koester de mooie tijden met je maatje ook ik denk nog dagelijks terug aan mijn Jasmien.
Haar as heb ik nog steeds omdat ik haar bij me wil houden.
Maar boven al als je het echt wilt ook al heb je even geen geld voor de crematie.
Ga gewoon naar Karel van der Sluizen in Roermond en leg het uit hij zal je altijd helpen.
Rendac is voor mij zoiets van hup gooi maar bij het vuil als een oud bankstel.Maar voor mij nooit rendac bleeh.
Yvank_ schreef:Maar dat jij daar niet tegen kan betekend niet dat het paardonwaardig is en dat je niks voor je paard over hebt.