Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Je bent welkom om haar te proberen hoor!
Josien_ schreef:Brainless schreef:Je bent welkom om haar te proberen hoor!
Misschien neem ik die van mij wel mee dan kan die nog wat leren![]()
Volgens mij ben ik jou met de Eper Paardenvierdaagse afgelopen jaar ooit gepasseerd waarna ik samen met een rijmaatje er als een malle vandoor vloog. Die fjord bleef idd vrij rustig al was dat een andere situatie
![]()
missje schreef:Kuggur schreef:
Alle dieren zijn vluchtdieren.
Deze lijn van redenatie voert tot het verbieden van ruiters in het verkeer. Je zegt namelijk dat paarden inherent geen veilig controleerbare voertuigen kunnen zijn. Daar zou de wetgever bepaalde conclusies aan kunnen verbinden...
Dan zouden kinderen ook verboden moeten worden, en oja fietsers ook.
Ik verzin dit niet he, dit zijn uitspraken geweest in de rechtbank.
Kuggur schreef:missje schreef:
Dan zouden kinderen ook verboden moeten worden, en oja fietsers ook.
Ik verzin dit niet he, dit zijn uitspraken geweest in de rechtbank.
Ehm, wat voor rare redenatie is dat? Fietsers zijn geen inherent onveilige voertuigen, en kinderen die nog niet de rijpheid hebben zich veilig te gedragen in het verkeer nemen er zonder toezicht van een volwassene niet aan deel (mag ik hopen).
Kuggur schreef:Josien_ schreef:Hoeveel toezicht ook kinderen zijn misschien niet volledig oncontroleerbaar maar wel degelijk enorm onvoorspelbaar.
Toch hoop ik dat je beseft dat je vergelijking nogal mank gaat; Een kind is geen voertuig.
Josien_ schreef:Nee, die vergelijking gaat niet op.
Maar het zijn wel degelijk weggebruikers.
missje schreef:Kuggur, nogmaals...het zijn uitspraken van een rechter.
Dat jij er anders over denkt is nu duidelijk maar totaal niet relevant
Kuggur schreef:missje schreef:Kuggur, nogmaals...het zijn uitspraken van een rechter.
Dat jij er anders over denkt is nu duidelijk maar totaal niet relevant
Oh, ik was me er niet van bewust dat ik juridische uitspraken deed, waar baseer je dat vreemde idee op?
En jij kunt niet echt oordelen over de "relevantie" van mijn mening....
@Rumey, een paard is in dit verband wel degelijk (ook "wezenlijk") een voertuig.
NB. Die onzinnige vergelijkingen met kinderen zijn overigens wél irrelevant in dit topic.