de scheur, lijkt op de foto precies wel langer als in het echt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

handschoenen aan en masker op. (bij het uitharden van polyseter-hars komt styreen vrij, zeer giftig!
tamaramt schreef:pfff. ik zie door het bomen het bos niet meer...![]()
Opknappen van onze trailer is erg tegenvallend qua kosten en tijd. Nu ruim week verder en de opbouw is nog niet klaar en heb de trailer binnen een week nodig omdat we naar de brabantse kampioenschappen gaan.
Tevens krijg ik zoveel aanbiediingen en heb ik zelf ook al veel informatie ingewonnen mbt verlijmen van rubber vloer op bodem.
De prijzen verschillen enorm; ik wil goede kwaliteit en natuurlijk de beste prijs. Ook omdat de begroting die we hadden nu al ruim dubbel overschreden is door alle bijkomende kosten. Goedkoopste is het zelf te doen maar mijn schoonvader die de trailer zelf opknapt durft dat klusje niet aan.
En daarbij komt dan nog de tijdsdruk.. is nu al zaterdag en heb de trailer binnen week nodig en is nu nog enkele dagen werk.
ikke schreef:Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om voor de gelegenheid een trailer te huren?
Haastwerk levert altijd ellende op........

chrispy schreef:Misschien is het hier in het topic als is verteld maar daar heb ik dan overheen gelezen(a).
Ik heb een 2 paards böckmann gekocht uit 94. Nu laten de kit naden wat los en wil ik eigenlijk alles opnieuw gaan kitten. Welke kit kan ik het beste nemen ?
Ook had ik laats mijn paard aan de trailer vast gezet (handrem stond er bij de trailer op) en mijn paard ging hangen en trok de trailer zo een paar cm naar achteren is dit normaal of moet ik echt heel nodig de remmen na laten kijken? En is daar niet een makkelijk trucje voor om zo dit te controleren?
Groetjes Christel
.............en ja deze laatste regel is wel een beetje reclame