Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Electra63 schreef:Ik vind het altijd vervelend als topics op deze manier verlopen/eindigen.
Ik ben benieuwd wat het paard precies mankeert en wat er met het paardje gebeurt?
Terug naar de handelaar en dan weer naar een andere "koper"?
Er is altijd maar 1 de dupe van deze ellende: het paard.
Dan weet ie in ieder geval nu wel wat m te wachten kan staan.

stef schreef:mailtje van de handelaar gehad. Paard kostte 1300 euro, mocht gekeurd maar dit wilde TS niet. Handelaar heeft aangeboden dat het paard terug mag en dat ze een ander paard mag, dit wil TS niet, die wil dr geld terug + een schadevergoeding
de diagnose hko kan alleen zo gesteld worden. Het kan ook een ontsteking zijn die met een ab kuur te behandelen is. Komt op mij over alsof ts dus gewoon geen geld aan het dier uit wil geven. Arm dier
Narya schreef:Valt me nog mee dat de handelaar inmiddels op de hoogte is
Kijk, ik snap best dat je een paard niet wilt ruilen. Het is geen automaat die je zomaar inruilt, je hebt voor dat ene paard gekozen vanwege de klik. Hoeveel kans is er dat de handelaar nog een paard heeft staan waarvan je helemaal wild bent? Maar die schadevergoeding.. voor de gemaakte DA-kosten oid?

Nikka schreef:stef schreef:mailtje van de handelaar gehad. Paard kostte 1300 euro, mocht gekeurd maar dit wilde TS niet. Handelaar heeft aangeboden dat het paard terug mag en dat ze een ander paard mag, dit wil TS niet, die wil dr geld terug + een schadevergoeding
Ik geloof dit zo. Typisch gevalletje van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, geen verstand van paarden hebben en gaan mauwen als het dan tegenvalt.
Narya schreef:Kijk, het verdient niet de schoonheidsprijs, de manier waarop er met dit paard omgegaan wordt.. maar het is niet het eerste noch het laatste paard dat om lichamelijke gebreken teruggedaan wordt. Het enige wat TS te verwijten valt imo, dat er geen gedegen onderzoek wordt gedaan naar het hoe en het wat.
.stef schreef:mailtje van de handelaar gehad. Paard kostte 1300 euro, mocht gekeurd maar dit wilde TS niet. Handelaar heeft aangeboden dat het paard terug mag en dat ze een ander paard mag, dit wil TS niet, die wil dr geld terug + een schadevergoeding
mirgino schreef:ik vind wel dat de handelaar erg goed reageert om het paard terug nemen ,maar dan idd wel 1300 euro terug geven en niet omruilen.
Electra63 schreef:Zo Steff.
Ik vind het persoonlijk wel ver gaan om als buitenstaander een handelaar te gaan mailen.
Maar voor € 1300 kan je niet veel verwachten en dan niet keuren.
Ik ben benieuwd of paard echt in de wei staat, dan is dat nl. wel een hele ommezwaai van TS.

Joscaa schreef:stef schreef:mailtje van de handelaar gehad. Paard kostte 1300 euro, mocht gekeurd maar dit wilde TS niet. Handelaar heeft aangeboden dat het paard terug mag en dat ze een ander paard mag, dit wil TS niet, die wil dr geld terug + een schadevergoeding
Schade vergoeding nog wel.![]()
1: 1300 is niet veel
2: Hij probeert het netjes op te lossen wat zij niet wil.mirgino schreef:ik vind wel dat de handelaar erg goed reageert om het paard terug nemen ,maar dan idd wel 1300 euro terug geven en niet omruilen.
Maar bij de verkoop was het paard nog niet kreupel, heeft TS zelf gezegd. Moet de handelaar dan verlies draaien op een paard dat hij niet kreupel verkocht heeft, maar wel kreupel terug krijgt?
irmalouise schreef:Pff gaat weer lekker hier.
Wie zegt dat die handelaar niet liegt via een mailtje dan??
Die wil natuurlijk niet dat zijn naam in een verkeerd daglicht komt.
En waarom geloven jullie hem dan wel op zijn woord en niet op de TS??
Hoop voor het paard dat het allemaal goed afloopt.