Besodemieterd door Equifashion.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 13:09

Twinklebel schreef:
Snel even op mijn rekening gespiekt en heb netjes vandaag mijn geld terug gehad van Equifashion, dus eind goed al goed.
Maar zal er zelf nooit meer iets bestellen, het is nu wel opgelost, maar heb er een hoop tijd en energie in moeten steken, een hoop stekende opmerkingen gehad enz. en er eigenlijk niks voor terug.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:18

Ik had een poos terug dit topic geopend : [EA-GZ] Telnr Wicasruitersport gezocht

en wilde jullie even laten weten, dat ik nu in mn broekie zit en het netjes is afgehandeld (had een andere maat besteld, maar in overleg toch de andere maat genomen, mails werden uiteindelijk keurig beantwoord..en verdeuri, ik heb geen zak snoepies gehad of een paar sokken?? :P ) ..weliswaar een kapotte rits, maar dat heb ik maar gelaten voor wat het was (mn zusje maakt het eerdaags voor me), want anders moest ik hem retouneren en was het weer wachten..dus voor deze optie gekozen.

Lante

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:32

Huh... Je krijgt een broek met kapotte rits en je gaat het niet terug sturen..? Lees ik dat nu goed?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:38

Ja, weet je waarom? Omdat mijn geld dat bij hun op de rekening staat en het wederom afwachten is of ik wel wat binnenkrijg, maar intussen mn centen daar wel staan ;) dan maar een kaduke rits, maar geheel vertrouwen deed ik het na dit topic niet meer..

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:40

Ik heb uiteindelijk een singel en de beugels gekregen. De beugels netjes voor de prijs waar ik ze voor besteld had.
De singel was echter een andere. Zelfde merk, goede maat, echt niet het model wat ik besteld had maar een neopreen singel.
Ik ben er verder maar niet meer op in gegaan. Geen zin meer om weer mails te sturen, artikel terug te sturen, weer te wachten etc.

Mijn ervaring is hetzelfde als de meeste mensen hier, uiteindelijk word het opgelost maar je moet er wel goed je best voor doen.
Artikelen worden blijkbaar nog steeds verkeerd geleverd ondanks het nieuwe systeem...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:53

Ik had in 2008 een Bucas deken in de kleur camel bij hen besteld en zag dat ik bij een bestelling boven de x euro een wollen uitrijdeken erbij kon krijgen.
Dus ik had erachteraan gemaild dat ik graag een waterdichte uitrijdeken wilde met een fleece binnenkant, niet een wollen, dat was geen enkel probleem. Dus ik helemaal blij!

Ze mailden mij later die week ineens terug onder een ander email adres (wica's ruitersport??). Dat vond ik al raar.
Nog later kreeg ik mail dat ze de deken alleen nog in het blauw konden leveren of in een andere uitvoering (ik wou een big neck).
Maar ik had wel mijn zinnen gezet op de camel kleur, dus ik wilde mijn order dan maar annuleren, en toen moest ik mij ineens verantwoorden waarom ik de order wilde annuleren..? Hele mail erbij van de leverancier van Bucas, dat de Big Neck in camel kleur pas later dat jaar leverbaar zou zijn... nah! Waarom biedt je hem dan aan op de webshop?

Uiteindelijk wel relatief snel al mijn geld terug gekregen.

De manier waarop je aangesproken wordt "je" voor en "je" na.... vind ik niet professioneel.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:11

Topic heeft inmiddels een maand stilgelegen, TS heeft al gemeld dat zij het geld inmiddels terug heeft gehad, geen reden om nog eens om een update te vragen, hier nu een slotje.