Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Marr schreef:beantsje schreef:ik vond het ook best mooi alleen wilde ik ook kijken naar een jas en ik kon helemaal geen jassen vinden...
Die hingen toch gewoon bij de kleding? Ik heb in ieder geval wel een paar jassen zien hangen..
Berdien schreef:Ik ben er net ook eventjes geweest. Was de eerste keer dat ik bij de EJ was, meestal scheur ik naar de Divoza.
Leuke winkel, erg gericht op de doorsnee ruiter maar vriendelijk personeel!! En dat is al een enorme plus ten opzichte van de Divoza. Dat zijn wel van die horken
Heb een longeersingel en een vijl voor erg weinig geld kunnen scoren, en als klap op de vuurpijl kreeg ik een gratis Gouden Glitter Zweep mee![]()
germie schreef:Kun je die rijbroeken van 1 euro ook ruilen? Ik heb er dus 2 met kunstleren zitvlak en die passen niet. Schijnt dat die zonder kunstleren zitvlak beter vallen. Die heb ik niet gezien, maar ze schijnen er wel te zijn :S
Berdien schreef:Jup! Ik ben er helemaal gelukkig mee, ik ga daar mooi mee buiten rijdenIk rijd normaal nooit met zweep, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering