Maar is het niet zo dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelanieB schreef:Ze bedoelt, je mag geen vooroordelen hebben voordat je weet wat ie kan
@iniminilover, maakt niet uit
Ik begrijp je wel hoor, ik heb zelf een tinker, maar ik vind sommig tinkers niet leuk
fjordnina schreef:Blijf voorlopig lekker op Bjorn rijden, neem veel lessen leer samen en kijk over een jaar of 4 nog eens waar je staat. De basis kun je prima met een fjord af.
Wat betreft vertrouwen op een 4 jarige zoals hier ergens gezegd werd: De eerste Kunar die niet super braaf alles in het werk zal stellen om het zijn baas naar de zin te maken moet volgens mij nog geboren worden. Ze willen zo ontzettend graag pleasen dat je op moet passen om ze niet te overvragen.
Kijk ook eens naar het succesverhaal van Amber. Zij heeft Fjordy uit het land geplukt, is er mee gaan rijden, gaan lessen en gaan oefenen en moet je eens kijken waar ze nu staan! Ik zeg niet dat Bjorn dat ook allemaal kan, maar je kunt in ieder geval kijken waar het schip strandt.
Een Z springpaard maakt niet dat je dat zelf er ook uit kunt halen.
Misschien zit ik er compleet naast hoor, maar als je heel eerlijk bent waarop wordt je dan liever gezien: een Z springpaard of een fjord? Als je puur op je gevoel afgaat?
ielsjj_ schreef:Als ik in jou situatie zat had ik hem verkocht (hoe het ook klinkt).
Als je echt wilt gaan springen en aan de top wilt behoren dan heb je gewoon een andere pony/paard nodig.
Tuurlijk kan een fjord wel springen, maar ik zie hem gewoon nog geen parcour van 120cm springen ofzo.
Als hij dat kan dan zou ik nog eens beter gaan denken.
Ik heb ook een Fjord gehad. Ze kon springen maar daar bleef het ook bij.
Ik weet niet hoe de band tussen jou en je Fjord is? Maar volgens mij niet zo geweldig. (omdat je hem wel wil verkopen)
Ik vind dat je ook een goede ban moet hebben om echt ver te kunnen komen. Als die er niet is heb je al een probleem.
IniminiLover schreef:sommigen zeggen dat mijn pony dan iets te kort komt omdat het niet mijn type is , dit is dus echt niet zo , ik heb er net zon band mee als alle andere , hij is net zo leuk als alle andere en ik ben ook net zo trots op hem als alle andere ,
IniminiLover schreef:sommigen zeggen dat mijn pony dan iets te kort komt omdat het niet mijn type is , dit is dus echt niet zo , ik heb er net zon band mee als alle andere , hij is net zo leuk als alle andere en ik ben ook net zo trots op hem als alle andere ,
IniminiLover schreef:MelanieB schreef:Ze bedoelt, je mag geen vooroordelen hebben voordat je weet wat ie kan
@iniminilover, maakt niet uit
Ik begrijp je wel hoor, ik heb zelf een tinker, maar ik vind sommig tinkers niet leuk
Ja oke , Maar ik weet niet waar jij woont maar zie je daar wel veel fjorden springen dan ??
Hoezo??