Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Foxy1980 schreef:Het is niet zo dat ze een extra BIT gaan uitgeven, ze laten je abonnement gewoon 1 nummer langer doorlopen. Dus je nieuwe abonnement (a 59.90 voor 10 nummers) gaat gewoon een editie later in!

Foxy1980 schreef:Het is niet zo dat ze een extra BIT gaan uitgeven, ze laten je abonnement gewoon 1 nummer langer doorlopen. Dus je nieuwe abonnement (a 59.90 voor 10 nummers) gaat gewoon een editie later in!
Was eigenlijk hardstikke logisch geweest, dat ik dat niet bedenk
. De acceptgiro die ik nu binnen krijg mag ik negeren en krijg ook een nieuwe voor €49,50
. 8x bit voor €6,19 daar doe ik het wel voor. 
sibbe schreef:ik heb het bit ong 3 maanden geleden opgezegt en heb daar ook een mail van ontvangen.
en heb deze week toch het nieuwe bit ontvangen zolang ze geen acceptgiro sturen vind ik het oke!!!!
maar ik ben blij dat ik het heb opgezegt en de horsimo gaat er ook vanaf in oktober dat vind ik persoonlijk helemaal niks.
anneliesdj schreef:sibbe schreef:ik heb het bit ong 3 maanden geleden opgezegt en heb daar ook een mail van ontvangen.
en heb deze week toch het nieuwe bit ontvangen zolang ze geen acceptgiro sturen vind ik het oke!!!!
maar ik ben blij dat ik het heb opgezegt en de horsimo gaat er ook vanaf in oktober dat vind ik persoonlijk helemaal niks.
Horsimo erin? Hoezo?

) en dat ze binnen een week met een oplossing gaan komen. En nu maar afwachten.