papagroom schreef:trailer plus auto kun je voor dat budget wel vergeten
Klopt, het budget is ook bedoelt voor alleen de auto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rumpleteaser schreef:maaike2800 schreef:een rav 4 kan die een 2 paards trailer trekken?
Ja, ik was ook verbaasd! Maar hij kwam eruit in de zoekmachine van de Caravantrekker.
Mocht 2000 kg trekken, maar de kogeldruk is dan wel (te?) laag.
Weet trouwens even niet meer welk type dat was, ik dacht een 2,5 liter...
Valina schreef:Maar als dat zo is, dan rijden al die personenauto's met een 2-paardstrailer dan met een onjuiste combinatie rond?
En daar doet de politie dan niets aan?
(is het dan een soort van gedoogbeleid?)
En dan rijden al die combi's dan ook onverzekerd rond, waarvan ik durf te zweren dat meer dan de helft dat niet eens weet,...
Ik blijf het toch wel zo'n apart verhaal vinden,....
Ik dacht dat ik het met mijn zware auto ervoor, een degelijke trailer en het juiste rijbewijs goed voor elkaar had.
Maar blijkbaar niet dus,....
Rumpleteaser schreef:Zelf ben ik er ook nog niet helemaal uit, bij het RDW kom ik niet verder als ik zoek hiernaar.
Weet iemand of er wettelijke bepalingen zijn m.b.t. die kogeldruk?
Ik bedoel; je kan een boete krijgen, maar op welke regelgeving is dat dan gebaseerd?
Valina schreef:Rumpleteaser schreef:Zelf ben ik er ook nog niet helemaal uit, bij het RDW kom ik niet verder als ik zoek hiernaar.
Weet iemand of er wettelijke bepalingen zijn m.b.t. die kogeldruk?
Ik bedoel; je kan een boete krijgen, maar op welke regelgeving is dat dan gebaseerd?
Vanuit mijn werk heb ik vaak contact met het RDW.
Ik heb mijn contactpersoon daar deze vraag voorgelegd per mail.
Hopelijk antwoord hij per mail, dan zal ik het hier ook uitleggen.
(want plaatsen mag geloof ik niet toch?)
papagroom schreef:_San87_ schreef:Nou, dat gaat dus binnenkort een Skoda Yeti worden
als echt goedkoop wil doe dan een duster