Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ariebren schreef:Voor elektrisch rijden moet je een klein benzine motortje hebben.
Voor een generator op een schip moet je een goede dieselmotor hebben.
HLPhoto schreef:hmm, dat is op zich wel een verklaring idd. koppelingen in auto's met veel vermogen gaan meestal wat zwaarder of grijpen wat grover aan. nu is de Impreza GX 2.0 alleen niet echt een auto met veel vermogen
ch_ntii123 schreef:HLPhoto schreef:hmm, dat is op zich wel een verklaring idd. koppelingen in auto's met veel vermogen gaan meestal wat zwaarder of grijpen wat grover aan. nu is de Impreza GX 2.0 alleen niet echt een auto met veel vermogen
Klopt, maar toch moet het een ''sport auto'' voorstellen volgens de boekjes... hahaha
HLPhoto schreef:hmm, dat is op zich wel een verklaring idd. koppelingen in auto's met veel vermogen gaan meestal wat zwaarder of grijpen wat grover aan. nu is de Impreza GX 2.0 alleen niet echt een auto met veel vermogen
urosa schreef:
urosa schreef:Haha... mijn schoonouders hebben dat ook gedaan.. nu zijn ze aan het kijken voor een andere auto
Zo ook niet meer zonder die overkill willen.. als ze nu nog eens een zuinige sterke auto maken ben ik helemaal blij
ivy_power89 schreef:Toch denk ik dat er ooit wel eens electro motoren gaan komen die zoveel mogen trekken
ch_ntii123 schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb de nieuwe mitsubishi besteld, en daar wordt gezegd dat ze auto gemiddeld 1 op 50 trekt.
Dat is wel gecombineerd met benzine, maar toch super zuinig.
Zonder aanhanger kan dat zelfs oplopen naar 1 op 67
Das belachelijk zuinig... en ik maar 1 op 6 op lpg rijden