Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valina schreef:En er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen/willen betalen, maar zo zijn er ook genoeg die dat wel willen/kunnen betalen.
En dat je voor jezelf spreekt, prima!
Maar je hoeft dat toch niet zo uit te spreken voor anderen?
Spreek gewoon voor jezelf, dat mag altijd!
TJolieke schreef:Hier wordt er vaak vanuit gegaan dat je een 1,5 paards trailer achter een personenauto kunt hangen mits die het gewicht mag trekken. Let echter ook bij een 1,5 paards trailer op de kogeldruk, die van mij heeft 100kg op het typeplaatje staan dus die zou achter veel auto's niet mogen.
ikke schreef:TJolieke schreef:Hier wordt er vaak vanuit gegaan dat je een 1,5 paards trailer achter een personenauto kunt hangen mits die het gewicht mag trekken. Let echter ook bij een 1,5 paards trailer op de kogeldruk, die van mij heeft 100kg op het typeplaatje staan dus die zou achter veel auto's niet mogen.
Maar wat is de werkelijke statische kogeldruk? 100kg is inderdaad voor de meeste auto's een probleem, maar dat is wel een max. toegestane waarde, de praktijk zal zeer waarschijnlijk een lagere waarde laten zien.
TJolieke schreef:ikke schreef:Maar wat is de werkelijke statische kogeldruk? 100kg is inderdaad voor de meeste auto's een probleem, maar dat is wel een max. toegestane waarde, de praktijk zal zeer waarschijnlijk een lagere waarde laten zien.
Hoezo moet je uitgaan van de statische kogeldruk, als onder het rijden je paard zich flink verzet varieert de kogeldruk neem ik aan flink, is wel handig als je auto dat ook kan verdragen.
papagroom schreef:maaike2800 schreef:wat zouden jullie vinden van een mitsubishi carisma gdi (mag 1475 kg trekken) voor een 1.5 paards trailer, kan dat?
is verder wel een voordelige auto, maar vraag me af of het wel kan.
als je een niet al te zware trailer hebt mag t maar dan heb je niets over...
Amber_ schreef:papagroom schreef:als je een niet al te zware trailer hebt mag t maar dan heb je niets over...
Wat een onzin? 1475 is erg ruim, kan makkelijk 1 paard in ?
(*Gewicht he, heb het niet over kogeldruk)