DePaardenman schreef:Bij wijze van natuurlijk, bekend probleem bij de rexton.
Ze hebben dus wel de motoren maar niet de bak overgenomen van Mercedes, blijkbaar......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Ze hebben dus wel de motoren maar niet de bak overgenomen van Mercedes, blijkbaar......
Gambler21 schreef:Even een vraagje, ik zoek een auto voor een 1,5 paards trailer waarin ik een kwpner van 1.65m wil gaan vervoeren. Liefst op b rijbewijs.
Welke auto's zouden geschikt kunnen zijn?
urosa schreef:Wij hebben vorige week na eeuwen twijfelen en tich verroeste Kia Sorento's gezien te hebben een Mitsubishi Pajero Sport gekocht, 3 liter v6 op benzine uit 2006. Lekker degelijk! Donderdag mag ik hem ophalen
ikke schreef:De dikkere diesels mogen het ook.Die 1800kg trekkende Mondeo is de 2,5 6-pitter. Elke auto die in dezelfde range zit, voldoet, zoals de Passat, Audi A6 en meer van dat spul. Het is is maar net wat je eigen voorkeur is. 4x4-versies (Passat synchro) hebben een lichte voorkeur![]()
Als ik geen auto had, stroopte ik vandaag nog het hele internet af voor een Audi 200 Avant Quatro turbo
ch_ntii123 schreef:Helaas wel.Het gaat niet om het max laadvermogen van je auto. Mijn auto weegt zonder laadvermogen rond de 1600kilo, mijn trailer weegt rond de 1300 dus blijf ik legaal rijden met b rijbewijs.
Als ik mijn laadvermogen erbij zou tellen dan ben ik nietlegaal... En zo schrijven de regels het ook niet.. of wel?
HLPhoto schreef:ikke schreef:De dikkere diesels mogen het ook.Die 1800kg trekkende Mondeo is de 2,5 6-pitter. Elke auto die in dezelfde range zit, voldoet, zoals de Passat, Audi A6 en meer van dat spul. Het is is maar net wat je eigen voorkeur is. 4x4-versies (Passat synchro) hebben een lichte voorkeur![]()
Als ik geen auto had, stroopte ik vandaag nog het hele internet af voor een Audi 200 Avant Quatro turbo
HLPhoto schreef:ch_ntii123 schreef:Helaas wel.Het gaat niet om het max laadvermogen van je auto. Mijn auto weegt zonder laadvermogen rond de 1600kilo, mijn trailer weegt rond de 1300 dus blijf ik legaal rijden met b rijbewijs.
Als ik mijn laadvermogen erbij zou tellen dan ben ik nietlegaal... En zo schrijven de regels het ook niet.. of wel?
Gambler21 schreef:Klopt het dat als je onder de 3500 kg blijft ( gewicht auto + trailer + paard ) en de auto zwaarder is als de trailer + paard je dan met b rijbewijs goed zit? Of klopt dit niet?
Voorbeeld:
auto van 1300 kg
paard van 500 kg
trailer van 600 kg
Samen zit je dan op 2400 kg en de auto ( 1300 kg ) is zwaarder dan de trailer + paard ( 1100 kg )
Homiafortuna schreef:urosa schreef:Wij hebben vorige week na eeuwen twijfelen en tich verroeste Kia Sorento's gezien te hebben een Mitsubishi Pajero Sport gekocht, 3 liter v6 op benzine uit 2006. Lekker degelijk! Donderdag mag ik hem ophalen
Die heb ik ook, heb alleen de 2,5 uitvoering. Is wat zuiniger en mag toch de tweepaards trekken.