Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShadowFax schreef:Maargoed, mijn eerste starlet was uit 86 en deze is uit 91. Die citroen die we gereden hadden was uit 2006! En daar zit hm voor mij dan wel het verschil.
Verder kan ik er allemaal wel om lachen
Romanoff schreef:Jeeetje! Nou die bak had ik teruggebracht
malih schreef:hmm, heel eerlijk gezegd licht het in mijn ogen dan niet zo zeer aan de auto als wel aan de garage. Iedere auto kan kuren hebben. Maar dan heeft de garage hem in mijn ogen gewoon niet deugelijk gerepareerd.
Ik heb nu namelijk ook een citroen en ben daar echt dik tevreden over. En zou zeker geen andere willen. Enige reden dat ik overs zou stappen ( eventueel) is omdat hij niet voldoende kan trekken. Verder heeft hij alles wat ik zoek.
HLPhoto schreef:ShadowFax schreef:Maargoed, mijn eerste starlet was uit 86 en deze is uit 91. Die citroen die we gereden hadden was uit 2006! En daar zit hm voor mij dan wel het verschil.
Verder kan ik er allemaal wel om lachen
Hoeveel gereden? M'n vroegere Citroën AX staat op 395000 km (en loopt nog perfect.. olie verversenipv bijvullen)
ikke schreef:Romanoff schreef:Jeeetje! Nou die bak had ik teruggebracht
De vraag blijft in hoeverre al die reparaties terug te voeren zijn op achterstallig onderhoud, mishandeling of gewoon pech.
Mijn auto mankeerde ook het nodige toen ik 'm kocht maar je kunt verwachten van een auto die bijna een jaar stil gestaan heeft EN met klachten is ingeleverd, dat je daar werk aan krijgt. Uiteindelijk heeft die auto ongeveer 1500 euro aan reparaties gekost, voordat ie goed was. Had ik dat allemaal door de garage laten doen, had het me een veelvoud van dat bedrag gekost!
Maar de auto was door de vorige eigenaar (aantoonbaar!!) zeer goed onderhouden, op basis waarvan ik het wel aandurfde. De prijs was zodanig dat die 1500 euro aan reparaties wel uit kon.
ShadowFax schreef:malih schreef:hmm, heel eerlijk gezegd licht het in mijn ogen dan niet zo zeer aan de auto als wel aan de garage. Iedere auto kan kuren hebben. Maar dan heeft de garage hem in mijn ogen gewoon niet deugelijk gerepareerd.
Ik heb nu namelijk ook een citroen en ben daar echt dik tevreden over. En zou zeker geen andere willen. Enige reden dat ik overs zou stappen ( eventueel) is omdat hij niet voldoende kan trekken. Verder heeft hij alles wat ik zoek.
Ik weet niet of je bovenstaand met mijn dealer bedoeld... Maar dit was mijn toyotadealer die over het algemeen toyota's heeft. Soms ruilt iemand dan een auto van een ander merk in en dit geval was dat dus die citroen. Die stond daar voor de verkoop en wij kwamen er in proefrijden...
malih schreef:Ook wat dat betreft... vond de i30 wel een lekkere auto en afgezien van een softwarestoring (waardoor de geen-gordel-om-melding bleef komen, 55 km langEn ivy, ja hyundai breek me de bek niet over open.... Wat een bagger zooi. Niks dan ellende.
HLPhoto schreef:Gewoon even een vraag tussendoor, aan de kenners...
hoeveel zou een Ssangyong Rexton 2.7 XDI op mogen leveren als er géén 4WD/lage gearing meer onder zit?
En zouden jullie het aan/afraden + waarom?
Auto is van eind '04 en heeft 160.000 gelopen, is netjes onderhouden maar versnellingsbak heeft het opgegeven.
Dit is nu soort van provisorisch (maar wel op een betrouwbare, nette manier) opgelost, auto heeft alleen achterwielaandrijving. Verderrr... airco, leer, grijs kenteken, APK en gechipt (ca. 205 pk / 450 Nm)
HLPhoto schreef:Hij rijdt goed he, maar heeft nu dus achterwielaandrijving. Twijfel of het misschien een goede keus is voor iemand met een erg beperkt budget.