hij weet dan wel dat je van paarden houd en als je het mooi vind weet hij ook nog je paardenstyle
haha sorry
wel heel apart
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kan zo lachen om alle mogelijkheden die bokt hiervoor weet te vinden. Hopelijk is het iets positiefs want ik vind het wel een heel vreemde situatie. Ik ben benieuwd...
Ik probeer op zoveel mogelijk dingen te reageren 
Tallie_Ho schreef:Oh jaaaa, ik heb een berg dozen verzonden naar iemand in Utrecht, nooit betaald gekregen ervoor trouwens, ik krijg nog een bups geld van je
Nee hoor, zit te dollen..

Citaat:Wat vinden je ouders ervan?
Als je ze zegt dat je aangifte gaat doen bij de politie,zijn ze het daar direct mee eens of zijn ze wat terughoudend....?
Citaat:Ik denk inderdaad aan persoonsverwarring. Woont er iemand met dezelfde naam in je directe omgeving?
Citaat:Het is trouwens ook niet voor de vorige eigenaar van dat huis waar je nu nog woont?
Dit is echt een familiehuis, maar naar mijn weten ben ik op mijn nicht na de enige paardengek in de familie.Citaat:Mm aan de ene kant gaat er nu bij mij een penny-belletje rinkelen....
Want het is immers nog steeds komkommertijd....
paix schreef:Erg vreemd zeg!,
Maar ik gok dat we als eind op dit topic een giga verklaring krijgen.. (En dan hopen we natuurlijk op een verklaring van een miljoenair die een oogje liet vallen op ts en haar overal volgde en spullen kocht voor haar en dan op een gegeven moment met een mooi paard voor de deur staat en dan vraagt of ze wilt trouwens en dan leven ze nog lang en gelukkig..)
Citaat:En dit is gewoon écht waar?????????????????

Citaat:Is het ook nog de maat van je eigen pony/paard..?
Citaat:Heb je ook dezelfde spullen gekregen of van alles 1x ?
Ben ook benieuwd hoe dit afloopt
Citaat:Is het ook nog de maat van je eigen pony/paard..?
Atchoo schreef:Ik ga nu even het postkantoor bellen dan naar de paarden toe ik houd jullie op de hoogte.
) en heb precies het verhaal uitgelegd. Ze zei ook heel eerlijk dat moeilijk is om de betreffende iemand te achterhalen. Ik heb ze mijn adres wel doorgegeven en ze gaan er proberen op te letten of er iemand is die die dingen naar mij stuurt, maar dat dit wel moeilijk is gezien de vele werknemers.
Ludora schreef:Ik zou het tot die tijd nog even mooi in de doos laten zitten, en de volgende paketjes weigeren. Je weet maar nooit !!
Ludora schreef:Ik zou het tot die tijd nog even mooi in de doos laten zitten, en de volgende paketjes weigeren. Je weet maar nooit !!
... snap niet dat het postkantoor een pakket accepteerd zonder verzend adres.
misterie op bokt...spannend
Nouja ben benieuwd waar het vandaan komt.. En als je het toch echt mag houden.. veel plezier ermee