Doreas schreef:Ik rijd met een citroen xantia break, ook nog eens op LPG, een 8 klepper. En er hangt een 1,5 paards trailer achter die is teruggekeurd naar 1250 kg. Oja, met een B rijbewijs. Iemand op of aanmerkingen?
*proest*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Doreas schreef:Ik rijd met een citroen xantia break, ook nog eens op LPG, een 8 klepper. En er hangt een 1,5 paards trailer achter die is teruggekeurd naar 1250 kg. Oja, met een B rijbewijs. Iemand op of aanmerkingen?
Mork schreef:Bedankt voor de diverse info ik moet me nog maar eens goed laten voorlichten denk ik. Ik vind de Opel frontera gewoon een mooie wagen om te zien maar ik wil natuurlijk ook een wagen die degelijk is en niet teveel verbruikt.
Ik hou dit topic nog maar even in de gaten.
cissy schreef:proest? en jouw combi klopt?
Doreas schreef:even een reactie op 'proest'. Als ik alle regels en getallen nakijk, klopt het en mag ik met deze combi rijden. wilde alleen graag weten of ik misschien iets over het hoofd zie.
ikke schreef:Gemiddeldes die autosites geven kan je nooit als richtlijn aannemen. Is het niet omdat de cijfers gewoon niet kloppen, dan is het wel omdat jij en ik waarschijnlijk een andere rijstijl en doel hebben dan de testrijder die het gemiddelde heeft neergezet.Mork schreef:Kun je beter goed rondneuzen op http://www.autotrader.nl De gemiddeldes die autotrader geeft zijn als richtlijn voldoende betrouwbaar, in ieder geval beter dan de subjectieve getallen die hier nogal eens ronddwalen.Bedankt voor de diverse info ik moet me nog maar eens goed laten voorlichten denk ik. Ik vind de Opel frontera gewoon een mooie wagen om te zien maar ik wil natuurlijk ook een wagen die degelijk is en niet teveel verbruikt.
Ik hou dit topic nog maar even in de gaten.
BitchyWitchy schreef:De Xantia Break is door z'n hydraulische veersysteem juist erg fijn met aanhangers. Vooral als de last verandert door een stappend paard corrigeert de Xantia het altijd weer terug naar recht. Kwestie van zo nu en dan even je veersysteem onderhouden.Doreas schreef:Ik rijd met een citroen xantia break, ook nog eens op LPG, een 8 klepper. En er hangt een 1,5 paards trailer achter die is teruggekeurd naar 1250 kg. Oja, met een B rijbewijs. Iemand op of aanmerkingen?
*proest*
lauralarissa schreef:een renault traffic turbo diesel.
Hangt een 1 3/4 trailer achter.. gaat als een trein
kakanox schreef:lauralarissa schreef:een renault traffic turbo diesel.
Hangt een 1 3/4 trailer achter.. gaat als een trein
zie je de trailer nog wel achter je auto?Trafic is gróóóóót!
mellamoshan schreef:daarom is het een 1 3/4 trailer![]()
MissShorty schreef:Een Ford focus, werkt prima
cissy schreef:en daar hebben we weer de befaamde kogeldruk.... kunnen we dat niet in de sticky erbij laten zetten?