Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yamcha schreef:Tuurlijk joh, het is afgunst
Misschien wordt er wel gewoon een eerlijke mening gegeven... kan ook nog.
sensje123 schreef:het komt vast wel allemaal goed !!!
GamblersCup schreef:Verder heb ik hier ook geleerd dat mensen óf erg achterdochtig zijn, óf het gewoon lekker vinden om met rare opmerkingen een rel te beginnen. Als iemand nou een topic opent met de reden van verkoop in het openingsbericht erbij, waarom word daar dan aan getwijfeld? Ik heb al meerdere malen gelezen, van meerdere mensen, die wel dachten dat er dan wat mis zou zijn met de merrie. Zoals de waard is vertrouwt 'ie zijn gasten zeggen ze toch? Gelukkig weet ik zelf, en de mensen die mij en mijn paard kennen hier, dat ik de boel niet aan het flessen ben/wil, ik wil alleen maar een goed tehuis voor een paard waar ik, door mijn eigen probleem, niets mee kan.
Iedereen met normale en eerlijke opmerkingen waar ik daadwerkelijk wat mee kon, hartstikke bedankt!
Tuurlijk zijn nieuwe opmerkingen etc. ook nog welkom, maar mijn paard staat inmiddels daadwerkelijk te koop.
GamblersCup schreef:Het woord "recreatieruiter" wordt inderdaad wat negatief voorgesteld hier.
Ik heb net een bericht gehad uit Kiel... beetje ver, die mensen weten nog niet dat ze nooit op de wagen heeft gestaan. Die willen bellen vanavond, dan moet ik dat wel eerst even vertellen.
En twee wat meer uit de buurt. Er is dus hier in Duitsland wel degelijk een markt voor, aangezien ik vannacht pas die advertentie gemaakt heb.
Diablo schreef:Vind je? Ik kan ook zeggen dat er geen markt voor is: komt op hetzelfde neer.Yamcha schreef:Tuurlijk joh, het is afgunst
Misschien wordt er wel gewoon een eerlijke mening gegeven... kan ook nog.
Ik vraag me gewoon af waarom men er maar op door blijft hameren dat dit paard niets waard zou zijn en dat TS daar maar rekening mee moet houden. Dat was helemaal haar vraag niet, het lijkt wel of men het leuk vindt haar dat in te wrijven
En daarbij, het is toch een denigrerende opmerking: je krijgt er geen rooie cent voor......?

maar ik ben niet van plan iets anders te zeggen omdat iemand dat graag wil horen... doe ik ook niet IRL. Dat sommigen mij daardoor niet aardig vinden, is hun goed recht
Prisca schreef:Misschien ben ik idd verwend en laat ik zo'n paard staan maar idd zijn er genoeg die hem wel nemen. En dan na een paard maanden of half jaar gaan klagen dat ze problemen krijgen en dan weer aan je deur aanklopen. Misschien als ik geld en ruimte EN tijd had zou ik het zien als een projectje en zou ik hem op de gok nemen en daarnmaast ook de ervaring zou hebben om er wat van te maken. Daarbij zou ik er geen 1500 euro voor geven.

HBVisser schreef:@Yamcha: Jij blijft tenminste fatsoenlijk in je posts. Er waren er ook een aantal die dat niet deden. Ik geloof ook niet dat deze opmerkingen aan jou gericht waren. Die van mij in elk geval niet.
HBVisser schreef:Ik vraag me af hoe de mensen hier een oordeel (vaak negatief) kunnen geven over een paard dat ze alleen op 1 foto hebben ge zien.
Zijn deze mensen klonen van Jomanda of zo?
Prisca schreef:HBVisser schreef:Ik vraag me af hoe de mensen hier een oordeel (vaak negatief) kunnen geven over een paard dat ze alleen op 1 foto hebben ge zien.
Zijn deze mensen klonen van Jomanda of zo?
HBVisser schreef:Ik doelde meer op het spronggewricht. Het zal wel dit en het zal wel dat....
Een foto KAN een vertekend beeld geven daarom is het belangrijk om jet paard live te zien als het je aanspreekt.
Daarna kan je altijd nog een keuze maken om er A- een DA bij te laten komen en B- een eventuele koop te sluiten.