Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misssixty schreef:Mijn paard heeft vanmiddag mee gedaan aan de demo van Annemarie!
En het heeft echt heel erg geholpen..
Had het echt veel eerder moeten doen!
DUSSSS: LAAT JE DOOR IEMAND HELPEN DIE ER VERSTAND VAN HEEFT!!!
)
merel_gomez schreef:balingenhof komt ook aan huis
Susy_Q schreef:Hoi, FF een update over mijn trailerladen probleem.
Thuis gaat het perfect. Ze loopt in 1 keer met mij mee zo de trailer in. Staat voorin nog wel een emmer met wortelen maar ok. beloning moet er zijn.
Ergens anders is het nog steeds bagger. Ze is afgeleid en heeft gewoon geen zin. Maar afgelopen dinsdag hebben wij de oplossing gevonden. In het weiland is het middenstuk afgezet met rood-wit plastic lint. Nu hebben we de trailer aan 1 zijde tegen de manege gezet en aan de andere kant het rood-witte lint gebonden. Toen mijn vriendje slechts 1 meter na achter liep stond zafiraatje al voor in de trailer. Dus 1lintje (wat knispert door de wind) maakt meer indruk dan 6 sterke mannen haha.
Dus idee voor andere probleempaarden.\!!
) Wilma schreef:Ik hoef hier lekker niet meer te posten, paard ging in steeds kortere tijd de trailer in, afgelopen dinsdag liep hij zomaar ineens mee!
Hadden van iemand die veel freestyled de tip gekregen om met hem mee te lopen naar de laadklep, vlak vóór de laadklep hem achterwaarts te laten lopen, dit een paar keer herhalen, en toen ging het goed! (ps: de keren ervoor ging het ook al steeds sneller hoor, dit was gewoon de druppel die de emmer positief deed overlopen)
Straal vergeten, kregen die tip van iemand van de rijvereniging.