ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 13:25

stephanie09 schreef:
het is super dat ze zolang een zadel kan lenen maar het is belachelijk dat beide partijen geen excuses hebben aangeboden (zelfs dat niet) en dan ook nog niet hebben overlegd wat ze dan gaan doen

Wie zegt dat hun dat niet gedaan hebben ?Wie zegt dat de TS de waarheid spreekt?
Wij horen alleen van de TS dingen!Dat zegt mij dus helemaal geen ene reet!

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:34

2misty2 schreef:
stephanie09 schreef:
het is super dat ze zolang een zadel kan lenen maar het is belachelijk dat beide partijen geen excuses hebben aangeboden (zelfs dat niet) en dan ook nog niet hebben overlegd wat ze dan gaan doen

Wie zegt dat hun dat niet gedaan hebben ?Wie zegt dat de TS de waarheid spreekt?
Wij horen alleen van de TS dingen!Dat zegt mij dus helemaal geen ene reet!

Wat goed dat je Venema hebt geinformeerd over dit topic! We horen hier idd alleen maar verhalen van 1 kant (de TS).
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen! Wel heel toevallig dat we ineens niets meer van de TS horen?

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 18:14

ik zei al van te voren dat we het verhaal maar van 1 kant horen maar toch geeft iedereen zijn mening. zij heeft tot nu toe haar verhaal gezet en volg het tot zover. dus als ik het tot zover hoor en niet verder dan zeg ik dat, natuurlijk kan het zo zijn dat ze liegt maar kan ook zo zijn dat het al gezegd is. dan heb ik het fout maar tot zover heb ik er niks over gehoord en heb ik dat geplaatst omdat ik dat eigenlijk wel zo vriendelijk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 10:15

Julie maken de topicstartster als leugenaar uit.Teminste daar komt het op neer.
Dus waarom zal ze wat van zich laten horen ?Om een wellis nietus spelletje te starten?
Omdat julie toevallig goede ervaringen met die man hebben ,wil dit zeggen dat hij nooit geen fouten maakt?

Wat voor reden zou ze hebben om hier een topic te starten wat niet waar is?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 10:48

silvana schreef:
Julie maken de topicstartster als leugenaar uit.Teminste daar komt het op neer.
Dus waarom zal ze wat van zich laten horen ?Om een wellis nietus spelletje te starten?
Omdat julie toevallig goede ervaringen met die man hebben ,wil dit zeggen dat hij nooit geen fouten maakt?

Wat voor reden zou ze hebben om hier een topic te starten wat niet waar is?

inderdaad. Heb het topic ook doorgelezen en de mensen die het hardste schreeuwen dat TS Dhr. Venema zwart maakt, doen nu precies hetzelfde bij haar.

Persoonlijk zou het mij geen moer interesseren wie mijn zadel kwijt heeft gemaakt. Ze 'functioneren' blijkbaar min of meer als een bedrijf, wat dus wil zeggen dat dit bedrijf het zadel van TS kwijt geraakt is. Dhr. Venema heeft blijkbaar de pech dat hij nu als aanspreekpunt functioneert (maar goed, hij heeft waarschijnlijk ook veel extra klanten 'overgenomen' van Van Triest, dus dat dan weer als voordeel) en dan hoort dit er gewoon bij. Je hoort, bij welk bedrijf dan ook, je zaken netjes op orde te hebben. En fouten kunnen worden gemaakt, maar dan los je die op.

Ik zou dan ook persoonlijk compleet uit mijn stekker gegaan zijn. Maakt niets uit wat mijn zadel heeft gekost, al was het van karton, bij wijze van. Het is MIJN zadel, in dat geval, en ik wil een zadel terug wat aan dezelfde eisen voldoet. Dat wil dus zeggen dat het past op het paard en lekker zit.

Vreemd dus dat er mensen zijn die vinden dat het wel oke is omdat TS een leenzadel heeft kunnen regelen. Sjonge jonge, de wereld wordt hier lekker omgedraaid, onbegrijpelijk.

Ik heb dus niets tegen Dhr. Venema of Van Triest, al was het Pietje Puk geweest, maar dit vind ik inderdaad schandalig.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 10:52

djinnie schreef:
Vreemd dus dat er mensen zijn die vinden dat het wel oke is omdat TS een leenzadel heeft kunnen regelen. Sjonge jonge, de wereld wordt hier lekker omgedraaid, onbegrijpelijk.

Doei! ik heb gezegd dat ze wel kan rijden iig, dat is wel prettig toch? Als ik geen zadel zou hebben zou voor mij het probleem vele malen groter zijn. Nu kun je ze nog de gelegenheid geven hun fouten op te lossen (want die zijn er gemaakt, dat is wel duidelijk, zonder dat je zelf droog staat Pling
Nooit gezegd dat alles dan maar oke is.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:41

Het zadel schijnt helemaal niet kwijt te zijn.
Logisch dat ik het een beetje ongeloofwaardig vind.
Iets van 1 kant horen hoeft niet te betekenen dat die persoon gelijk heeft.De TS zal vast ook schuld hieraan hebben dat zij nu niet direct een zadel krijgt.
Ik zeg niet dat ze liegt maar vind het ook niet echt geloofwaardig!En heb het idee dat ze een beetje de boel opblaast en zelf ook niet echt redelijk is geweest naar de zadelmakers toe.
Iedereen maakt fouten en je kan daar als volwassen over praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:44

Mischiens is het handig als jij dan de TS haar zadel geeft,blijkbaar weet jij waar het is.Zij ook weer blij

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:46

silvana schreef:
Mischiens is het handig als jij dan de TS haar zadel geeft,blijkbaar weet jij waar het is.Zij ook weer blij

't zijn jouw woorden, maar denk er net zo over. Bloos

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:55

Ik ga hier verder niet op in.
Ik heb nu beide kanten van het verhaal gehoord.
En ik vind het gewoon belachelijk om over dit soort dingen een topic te maken.
Dit is toch een bedrijf schaden!En wel degelijk iemand zwartmaken!
Vind het zo onredelijk!Verplaatst je je eens andersom!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:07

Ik maak niemand zwart, maar 6 november was ze d'r zadel al een tijdje kwijt... da's wel lang...

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:22

Als zadelmaker hoor je je fouten ook recht te zetten.
Dus ook venema of van triest.Wie maakt niks uit,ts wil haar zadel terug.
Of de ts nou onredelijk is of niet.Maakt geen bal uit,klant is klant en hoor je als koning te behandelen.
Des noods door een ander passend zadel mee te geven tot haar zadel boven water is.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:10

Als koning behandelen tot op zekere hoogte...te ver gaan kan ook he!

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 08:03

Ik zei wel eens op mijn vorige werk "Klant is Koning, maar ik ben niet de klant zijn slaaf"

Vind het nog steeds heeel raar dat we niets van de TS horen.
Verder ga ik mee met wat 2misty2 zegt. Ik vind het ronduit laag dat mensen hier Venema zwart maken.
Ik zeg absoluut niet dat de TS een leugenaar is, maar de manier waarop mensen hier Venema zwart maken zonder hem ook maar te kennen, dat vind ik ronduit onterrecht! Praat asjeblieft mee als je ervaring met deze man hebt! Dan kan je tenminste zelf je ervaringen delen i.p.v. hem de grond in de knallen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:44

2misty2 schreef:
Iets van 1 kant horen hoeft niet te betekenen dat die persoon gelijk heeft.De TS zal vast ook schuld hieraan hebben dat zij nu niet direct een zadel krijgt.
Ik zeg niet dat ze liegt maar vind het ook niet echt geloofwaardig!En heb het idee dat ze een beetje de boel opblaast en zelf ook niet echt redelijk is geweest naar de zadelmakers toe.

Zadel niet weg? Waar is het dan wel? Jij weet er dus meer v an.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:21

germie schreef:
2misty2 schreef:

Zadel niet weg? Waar is het dan wel? Jij weet er dus meer v an.

Zij heeft Venema geinformeerd over dit topic!

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:17

Indd ik heb Venema geinformeerd en heb dus gesproken.
Dus ik weet nu beiden kanten.
En vind het gewoon belachelijk dat jullie oordelen zonder ervaring met deze man te hebben en gewoon klakkeloos op iemand verhaal afgaan!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:13

mensen gaan in het dagelijks leven op 1 verhaal af. Dus het is niet klakkeloos. Zij vertelt hier haar ervaring en wat ze er vind, mensen zetten hun mening erbij klaar. Er zijn ook geen mensen die zitten zwartmaken en dat slaat ook echt nergens over. Prima dat jullie zo denken.

Als je het nu van beide kanten weet waarom zet je het verhaal van venema dan hier niet neer? weten wij het ook van beide kanten en kunnen we ook oordelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:26

Als venema van dit topic weet kan hij ook zelf inloggen en zijn versie vertellen.Doet hij toch ook niet?Of venema moet Misty heten?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:31

Ik had van MIsty de andere kant van het verhaal verwacht, maar dat staat er ook niet, alleen dat het zadel niet weg zou zijn. Waar is het zadel dan wel?

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:32

Venema is een man van rond de 60 jaar oud...
Beste man heeft geen verstand van computers (wat de meeste mensen van zijn leeftijd niet hebben)

Misschien dat hij daarom niet op bokt zit Pling

(Dit zegt trouwens al genoeg toch? Jullie kennen deze man niet eens.)

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:39

Even een beetje offtopic, sorry
Maar ik vind het nogal een lompe opmerking om te zeggen dat de meeste mensen van 60 niet met computers overweg kunnen. Met 60 ben je echt nog niet seniel hoor!

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:52

TS reageert zich natuurlijk af, want haar zadel is gewoon kwijt! Dit is geen zwartmakerij, dit is haar frustratie uiten en ze wil graag tips van wat te doen. Dit heeft niks met de man Venema of wat dan ook te maken..
Het is nu al een zeer lange tijd aan de gang, en het lijkt mij niet meer dan normaal dat het zadel inmiddels al terug had moeten zijn.

En Misty die steeds roept dat ze nu ook de andere kant van het verhaal weet, maar vervolgens niet zegt wat die dan is, irriteert me ook weer mateloos. Dat is in zekere zin wel de TS zwart maken, zonder argumenten gebruiken.. TS heeft hier iig nog een goede reden voor!

Voor de mensen die vinden dat TS de goede meneer zwartmaakt, verwacht ik dan ook geen topics als deze iets meemaken met een bedrijf, wat niet netjes afgehandeld wordt.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:14

Allemachtig wat een zeikerds zijn jullie. OVER het ALGEMEEN zijn mensen rond de 60 jaar geen computer-deskundigen als de jeugd van tegenwoordig. Ik zeg toch ^$##&@$ niet dat die mensen seniel zijn? Hij heeft mij zelf verteld dat hij geen bout verstand heeft van computers!

En de TS maakt het bedrijf in mijn ogen wél zwart, door een opmerking te plaatsen "JOngens, kom nooit bij Venema, want die raakt zadels kwijt" of iets in die trand. Verder hebben er ook mensen gereageerd in dit topic die deze man zwartmaken!

Ik kan me hier ongelooflijk aan irriteren!!

En als ik slechte verhalen heb over een bedrijf, plaats ik ze niet zo snel open en bloot op een openbaar forum!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:17

Annemariet schreef:
Allemachtig wat een zeikerds zijn jullie. OVER het ALGEMEEN zijn mensen rond de 60 jaar geen computer-deskundigen als de jeugd van tegenwoordig. Ik zeg toch ^$##&@$ niet dat die mensen seniel zijn? Hij heeft mij zelf verteld dat hij geen bout verstand heeft van computers!

En de TS maakt het bedrijf in mijn ogen wél zwart, door een opmerking te plaatsen "JOngens, kom nooit bij Venema, want die raakt zadels kwijt" of iets in die trand. Verder hebben er ook mensen gereageerd in dit topic die deze man zwartmaken!

Ik kan me hier ongelooflijk aan irriteren!!

En als ik slechte verhalen heb over een bedrijf, plaats ik ze niet zo snel open en bloot op een openbaar forum!

dan wil ik jou weleens meemaken als een zadelmaker jouw zadel kwijt is Haha! Sigaar