Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamboBeach schreef:Zoals ik lees is het eigenlijk niet mogelijk om een lieve, goede betrouwbare shire te kopen voor 5500 euro.
Hoe is het dan mogelijk dat TS deze shire voor dit geld heeft gekocht?
Dat wil ik nu wel eens weten.
Barmat heeft in 2 weken tijd al aangegeven dat het niet kliktCitaat:tenzij het binnen misschien 1 of 2 weken proefperiode is
MamboBeach schreef:Ik vind ook dat men zich hier erg tegenspreekt die het het "opnemen" van de handelaar.
Zoals ik lees is het eigenlijk niet mogelijk om een lieve, goede betrouwbare shire te kopen voor 5500 euro.
Boya schreef:Barmat heeft Major een paar maanden gehad, wat kan er in die paar maanden allemaal gebeurd zijn met Major. Dat weet RHS niet. Ze hebben een inruildeal gemaakt bij de aanschaf van Major en nu wil ze omdat er niet direct een shire beschikbaar is Major inruilen en geld terug. Dan krijg je altijd minder terug dan dat je er voor betaald hebt (tenzij het binnen misschien 1 of 2 weken proefperiode is). RHS loopt nu ook een risico met het terugnemen van Major.
Boya schreef:MamboBeach schreef:Zoals ik lees is het eigenlijk niet mogelijk om een lieve, goede betrouwbare shire te kopen voor 5500 euro.
Een lieve, goede betrouwbare shire wel, maar geen goed doorgereden
Diablo schreef:Boya schreef:Barmat heeft Major een paar maanden gehad, wat kan er in die paar maanden allemaal gebeurd zijn met Major. Dat weet RHS niet. Ze hebben een inruildeal gemaakt bij de aanschaf van Major en nu wil ze omdat er niet direct een shire beschikbaar is Major inruilen en geld terug. Dan krijg je altijd minder terug dan dat je er voor betaald hebt (tenzij het binnen misschien 1 of 2 weken proefperiode is). RHS loopt nu ook een risico met het terugnemen van Major.
Barbara heeft na 2 weken al aangegeven dat Major niet het paard was wat ze wilde. Dat hij al 2 maanden bij haar staat, ligt niet aan haar.
Bovendien, en ik snap niet dat iedereen daar maar steeds overheen stapt, heeft de handelaar de plicht om het paard tegen het hetzelfde bedrag weer terug te nemen.
runningkawa schreef:Barmat wil gaan rijden, voor alleen maar te tuttelen heeft ze haar shetje al.
Kan zijn, maar heeft de ervaren buurvrouw dan ook hersenletsel?
En waarom kan ze dan wel gewoon op de paarden van Diablo rijden?
Citaat:Ze wil rijden, heeft het geld niet voor een goed doorgereden shire maar was er zeker van dat ze een groen paard wel aankon. Major heeft geen trauma's opgelopen in zijn onbezorgde jeugd en ook niet bij de fokker.
Cayenne schreef:@ RK: Nou, dan is het toch simpel? Hup naar de rechter ermee
In een zaak als deze worden altijd beide kanten gehoord. Dat heeft niets met goed praten te maken, maar met relativeren
Kijk, interessant dat Achilles een persoon is die deze mensen ook werkelijk kentDat maakt het alweer een stuk duidelijker.