Moderatoropmerking:
Ik heb 2 verzoeken aan jullie :
1. Er zit een editknop rechtsonder in beeld, gebruik die

Ik zie heel veel berichten van dezelfde user onder elkaar geplaatst. Dat is niet de bedoeling. Als je een reactie ziet waar je op wilt reageren, druk op de quote-knop, open die in een nieuw tabblad of venster, en typ daar je antwoord in. Bewaar dat, en ga verder lezen tot je alles gelezen hebt en overal op gereageert hebt waar je op wilde reageren. En post dan je antwoord in 1 keer met alle reacties in 1 post. Alvast bedankt

2. Daarnaast zou ik graag zien dat jullie terug ontopic gaan naar het onderwerp. Namelijk wat de juiste afhandeling is voor deze kwestie. Het gaat niet om evaringen met Libella in het algemeen. Het gaat niet om de wijze waarop Libella, Schimmelig, of TS of wie dan ook reageert. Het gaat om hoe dit opgelost zou kunnen worden

Ik heb gezien dat de naam Libella genoemd werd, die heb ik verwijderd omdat dat inderdaad niet relevant is voor deze kwestie. Echter bleek toen Libella zelf al gereageerd te hebben, en er inmiddels een hele discussie tussen TS, Libella en derden was ontstaan. Dus daar was niet veel meer aan te doen.