Citaat:
Je kocht een pony die doodbraaf zou zijn(klein jaarling hengstje), zelf heel ervaren en pony steigert en is gevaarlijk, de oorzaak leg je bij de TS, als je al zo goed weet dat dit soort Bokt-topics ontsporen, waarom open je dan een topic als je niet bereid bent ook maar enige informatie te geven. Notabene voor iemand anders, die zelf (waarschijnlijk bewuste keuze) niet op Bokt zit.
Wel veel tijd en energie steken in het uitgebreid afkatten van andere bokkers die in jouw ogen geen wenselijke reactie of vragen geven, maar niet even de tijd en moeite nemen in dit topic om iemand als FloortjeM te bedanken, die jou gratis hier een uitgebreide post met juridische informatie over jouw vraag geeft.
En daar erger ik mij nou enorm aan. Want hoe waardevol is het niet voor ons allemaal als bokkers, dat iemand als FloortjeM belangeloos deze moeite neemt. En hoe vervelend is het voor ons allemaal als FloortjeM en vergelijkbare waardevolle bokkers door mensen als TS een volgende keer denken, laat maar, stank voor dank. Dat zou ik nou kwalijk vinden.
Even voor mij; Omdat ik Floortje niet persoonlijk of uitgrebreid heb bedankt in dit topic (terwijl het topic daarna compleet op hol ging) heb ik dat helemaal niet gedaan en is het “stank voor dank”? Over ergeren gesproken!
Je mag mijn bijdragen vol insinuaties vinden, be my guest , maar ik heb meermaals de redenen van openen van dit topic genoemd en verkoper blamen/shamen of wegzetten stond daar niet bij. Ik ben discreet gebleven en dat zal ik blijven ongeacht wat anderen wel of niet in het openbaar gooien en of die informatie überhaupt klopt.
Ik ben niet bekend met welke verzorger dan ook; laat me niet uit de tent lokken en laat alles wat geïnsinueerd word langs me heen gaan, om sensatiegedoe te voorkomen.
En weer door!