Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
speurneusc schreef:kan ook dat paard ergens is blijven hangen en hoofdstel uit elkaar getrokken heeft en dat ze dat daar verkeerd weer in elkaar gezet hebben. Als een paard gaat hangen, losschiet en door de vaart omhoog komt en iets raakt daarbij.. kan het op de rug iets geraakt hebben. Handelsstal wacht niet af belt eigenaar haal maar op..
Evamarie schreef:We kunnen blijven speculeren maar zonder uitslag van de arts, weten we niks.
Suzanne F. schreef:speurneusc schreef:kan ook dat paard ergens is blijven hangen en hoofdstel uit elkaar getrokken heeft en dat ze dat daar verkeerd weer in elkaar gezet hebben. Als een paard gaat hangen, losschiet en door de vaart omhoog komt en iets raakt daarbij.. kan het op de rug iets geraakt hebben. Handelsstal wacht niet af belt eigenaar haal maar op..Evamarie schreef:We kunnen blijven speculeren maar zonder uitslag van de arts, weten we niks.
Evamarie schreef:Ik had al zon vaag vermoeden dat je er geen DA bij zou halen. Op hoop v zegen dan maar.
Evamarie schreef:Ik had al zon vaag vermoeden dat je er geen DA bij zou halen. Op hoop v zegen dan maar.
Stroller schreef:Hoezo ? Ik heb toch overleg gehad met de DA ? Die gaf aan kijk het even aan , als ze niet reageert op druk , duwen aanraking , probeer het eerst even .
Ik hoef toch niet dure foto’s te laten maken dan en zeker niet als ze nu gewoon weer “normaal “ is en ok ?
Evamarie schreef:Stroller schreef:Hoezo ? Ik heb toch overleg gehad met de DA ? Die gaf aan kijk het even aan , als ze niet reageert op druk , duwen aanraking , probeer het eerst even .
Ik hoef toch niet dure foto’s te laten maken dan en zeker niet als ze nu gewoon weer “normaal “ is en ok ?
Omdat je elke x geen antwoord gaf op de vraag wat de uitslag was vd DA. Fijn dat je dit nu wel deelt. Dat maakt het verhaal completer en zo kunnen wij je ook beter helpen.