Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
naranja1 schreef:Ik vind dat jullie wel erg kortaf reageren in dit topique. Jullie horen niet twee kanten van het verhaal. Klopt het dat je paardje uit valencia komt? Van ee brand vandaan, samen met nog 40 andere paarden?
Ik zal zeggen iedereen die de stichting zwart maakt. Ga er zelf eens naar toe om te helpen. Dan kun je zien wat voor goed werk ze doen en wat lief ze zijn
MoniqueT schreef:Ik heb er een aantal jaren heel dicht bijgewoond en veel gezien. Ik maak niemand zwart, ik zeg alleen dat het zakelijk lang niet altijd klopt wat er gebeurt.
EdkingEnzo schreef:naranja1 schreef:Ik vind dat jullie wel erg kortaf reageren in dit topique. Jullie horen niet twee kanten van het verhaal. Klopt het dat je paardje uit valencia komt? Van ee brand vandaan, samen met nog 40 andere paarden?
Ik zal zeggen iedereen die de stichting zwart maakt. Ga er zelf eens naar toe om te helpen. Dan kun je zien wat voor goed werk ze doen en wat lief ze zijn
Wel uit Valencia, niet van een brand!
naranja1 schreef:de stichting heeft de paarden verkocht en naar nederland laten vervoeren. Hadden ze niet moeten/mogen doen voordat de papieren in orde zijn.
naranja1 schreef:yvonnev schreef:de stichting heeft de paarden verkocht en naar nederland laten vervoeren. Hadden ze niet moeten/mogen doen voordat de papieren in orde zijn.
Dat ben ik niet met je eens. Maar blijf vooral in je mening en sta niet open voor wat er echt gebeurd.
yvonneV schreef:de stichting heeft de paarden verkocht en naar nederland laten vervoeren. Hadden ze niet moeten/mogen doen voordat de papieren in orde zijn.
naranja1 schreef:Dat ben ik niet met je eens. Maar blijf vooral in je mening en sta niet open voor wat er echt gebeurd.
EdkingEnzo schreef:De paarden zijn op het terrein van de eigenaar waar hij ook bij was, ingeladen. Dus geen idee waar dit vandaan komt
EdkingEnzo schreef:Ik heb alles eerlijk verteld wat ik relevant vond in mijn gevalik weet niet, maar jij loopt ook allemaal dingen te verkondigen waar geen kern van waarheid in zit.
BMHP schreef:EdkingEnzo schreef:Ik heb alles eerlijk verteld wat ik relevant vond in mijn gevalik weet niet, maar jij loopt ook allemaal dingen te verkondigen waar geen kern van waarheid in zit.
Ik heb mijn eigen ervaring met het aanvragen van paspoorten waaronder een resque die al een (hannoveraner) paspoort had. DNA test etc.
Niet relevant volgens jouw is het hele SPIN verhaal, dat een deel van de paarden bedoeld is voor verkoop (ordinaire paardenhandel), en dat jij alleen een PRE paspoort incl. stamboek papier wilde en niet met een gewoon paspoort tevreden was (geld kwestie ivm toekomstige verkoop).
Er zijn buiten mij hier minstens 2-3 andere personen die op de door mij geadviseerde weg een paspoort hebben aangevraagd.
Jij hebt een vreemde opvatting over de woordn waarheid en eerlijk.
In een uitspraak van een rechtbank zit altijd een kern van waarheid. De uitspraak van jouw rechtzaak of de zaak van SPIN in Spanje is niet gedeeld. Eigenlijk geloof ik niet in die rechtzaak maar ok het is de relevante info die jij deelt.
Voor jouw paard is dat inderdaad ook niet relevant, relevant is dat jij paarden importeerd zonder dat jij het papierwerk in orde hebt. Dat is een ding wat mij irriteerd. Het tweede is dat SPIN opnieuw is betrokken bij paardenhandel.