Klacht Divoza, wat te doen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaAngel

Re: Klacht Divoza, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:51

Wat zonde van je deken TS! Dat is niet niks...
Ik heb vorige week toevallig een nieuwe rijbroek besteld bij Divoza. Eerste keer dat ik daar iets online had besteld. Ik had hem voor 19 uur besteld, maar ik had de volgende dag niets binnen gekregen... Twee dagen later heb ik gebeld naar de klantenservice waar ik heel vriendelijk ben geholpen. Zij beloofde mij dat de broek vandaag nog verzonden zou worden en dat ze haar best ging doen om hem morgen bij mij thuis afgeleverd te krijgen! Ze heeft haar belofte gehouden, want de volgende dag was de broek binnen :D
De broek was in het magazijn niet meer op voorraad, waardoor ze een broek uit de winkels naar het magazijn moesten laten brengen. Hierdoor kon hij niet dezelfde dag nog verstuurd worden. Nou heb ik daar geen problemen mee, maar ze hadden beter even kunnen vermelden dat er bij dit exemplaar een langere levertijd hoort.

Mijn ervaring met de klantenservice is dus weer wel positief :).

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:31

Heb zelf ook weer een klacht. Rijbroek terug gebracht (Montar Lily). Ze nemen die uit de Handel omdat die broeken zo slecht zijn en konden ons dus geen andere geven.
Geld terug geven??? Neeee natuurlijk niet!! Nou zit ik weer met een tegoedbon van een winkel waar ik nooit meer heen wil.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 00:02

Citaat:
Nee het is een winkel die klant vriendelijk om hoort te gaan met zijn klanten, dat gebeurd niet!

Als er bij ons klanten terug komen wordt het altijd vergoed ook als wij er vraagtekens bij hebben. Beter wat vergoeden dan een boze teleurgestelde klant.

Sowieso in dit geval 2 weken oud en zo gesloopt, kan best zijn dat het paard ergens achter is blijven hangen maar dit is wel een hele ravage. Een vergoeding is hier gewoon op zn plaats.

Mijn idee. We hebben wel eens een pop up kinderent terug gekregen. Helemaal verbogen en uit model. Zo terug in de hoes gestouwt en nu was die onbruiknaar dus klant wilde geld terug. Was een oudere mevrouw die had gekocht voor klein kinderen. Tent zelf was heel maar dus totaal verbogen. Gewoon geld terug gegeven. Die klant is daarna nog vaak terug geweest.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 00:16

huppelz schreef:
Heb zelf ook weer een klacht. Rijbroek terug gebracht (Montar Lily). Ze nemen die uit de Handel omdat die broeken zo slecht zijn en konden ons dus geen andere geven.
Geld terug geven??? Neeee natuurlijk niet!! Nou zit ik weer met een tegoedbon van een winkel waar ik nooit meer heen wil.

Wellicht een beetje off-topic, excuus.
Was de broek echt kapot en een ondeugdelijk product? Dan hoef je niet akkoord te gaan met een tegoedbon, zie; https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -defect-is
En
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... terug.html

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 09:36

Hoi Merell, ja ondeugdelijk. Anders nemen ze ze wrs niet uit de handel ook neem ik aan? ;) en je hebt gelijk : ik (mijn man in dit geval) hoeft geen tegoedbon aan te nemen, maar ze dwingen je er toe.
Het is OF de Bon OF niks....en daar sta je dan....