IHN schreef:Overigens: ponys waren gisteren opgehaald. Hun kast en ruif nog niet. Ik heb ze geappt gisteren of ze die nig kwamen halen of dat dat dinsdag werd, want beide paasdagen wilde ik ze nu niet hier aangezien er geen ponys meer stonden...niks op gehoord. Vanochtend had ik wel beetje spijt van het feit dat ik gezegd had dat ze niet meer in de andere schuur mochten komen en ik het hooi dus pakte...beetje kinderachtig. Dus daarvoor excuses aangeboden. Gezegd dat ik het jammer vond dat het zo gelopen is en ze een fijne pasen gewenst. Van haar kreeg ik terug: is ok. Jij ook fijne pasen. Van hem iig antwoird maar: vandaag komen we de spullen niet ophalen omdat je bezoek hebt, maar 2e paasdag komen we de rest ophalen. Ik heb maar gezegd dat dat prima is...geen idee of ze zonder excuus vandaag hier gestaan hadden en dat het bedoeld is als: nou ja..we zijn de kwaadste niet en wachten dan wel een dag of dat het bedoeld is als ff het laatste woord willen hebben en toch 2e paasdag komen...maar goed...dat halve uurtje maakt ook niet uit..ik help ze desgewenst zelfs nog met sjouwen...ze zijn weg..ik heb mijn rust dus alles goed.
gut wat denk jij veel na zeg
Het wordt opgelost, help ze een handje, wens ze veel plezier op de nieuwe stal en klaar.
Niet alles wat er gebeurt kapot analyseren