Hebben jullie het nieuws vd afgelopen tijd gemist?
Ze komen niet eens op voor vrouwen die zwaar gestalked worden laat staan voor een hoofdstel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
shilady schreef:Politie politie
Hebben jullie het nieuws vd afgelopen tijd gemist?
Ze komen niet eens op voor vrouwen die zwaar gestalked worden laat staan voor een hoofdstel

waxmeltsenzo schreef:Die ligt namelijk bij jou thuis. Als jij ervoor kiest niet terug te sturen en die vrouw is al boos kan zij aangiften doen.
Iris82 schreef:Het is ook vooral, wat is het je waard dat je eventueel in je recht staat? Ik zou dit gezeur er absoluut niet bij willen en kunnen hebben. Echt, ik werk nog liever een hele dag voor nop dan dat ik me hier druk over moet gaan maken.
Ts kennelijk niet. Is prima. Echt. Maar dat is denk ik gewoon andere prioriteiten stellen. Nogmaals, het is geen veroordeling. Ik zie dat de meningen gewoon erg verdeeld zijn.
Danique schreef:Tcm62 schreef:Ik geef je mijn mening op je vraag...en die past je niet...dat is duidelijk...
Maar bedenk even dat TS alleen heeft gezegd dat ze eventueel wel interesse heeft als alle steentjes erin zitten. Ze heeft nooit gevraagd of de verkoper het aan haar wil verkopen; de verkoper heeft gewoon hopsa het hoofdstel op de post gedaan, voor dat TS ook maar kon zeggen dat dat (nog) niet hoefde. Bovendien ben je toch ook maf als je iets verkoopt zonder dat je het geld binnen hebt?
Tcm62 schreef:Dat is iets wat wij er dan weer van maken
Ik geloof dit niet zo...verkoper was wel zo ten goede trouw om zonder eerst geld te ontvangen op eigen kosten te versturen..24 minus 7 e verzendkosten en nu je hoofdstel kwijt..waar koop je een hoofdstel met lakleren neusriem voor de wedstrijd voor 17 euro wat punt gaaf is??? Nee ik blijf erbij dat we niet alles weten en ook niet welke afspraken er tussen beiden zijn gemaakt..een oplichster die op eigen kosten een hoofdstel opstuurt zonder dat het betaald is...heb nog niet de foto gekeken..ga ik nu even doen..maar voor 24 plus 30 nieuwe frontriem een pareltje van wedstrijdhoofdstel...nu dus voor 30 euro..wie licht wie nu op??
Dat iedereen maar vind dat het zo kan.
Stel een zadel van 700 euro wat toch meer gebruiksporen bevat dan gezegd, voldoet niet aan eisen koper, houden we dan maar zonder te betalen..of is dat wat anders?
Liannetje86 schreef:- Houden kan niet! Dan moet je redelijke opties gaan bieden.. Ophalen terwijl je 200 km verder woont is geen redelijke optie. Verzendkosten over maken, vind ik wel een redelijke optie, maar 1 optie is geen keuze...
Liannetje86 schreef:Omdat ik altijd geleerd hebt dat je moet communiceren en niet eenzijdig beslissingen kunt nemen als je met mensen omgaat. Bij een overeenkomst komen 2 mensen iets tot stand, dus dat betekend in mijn ogen gewoon communiceren. Tot je beiden tot een oplossing komt waarmee je het eens bent.
We horen nu een eenzijdig verhaal, en ja, zo als het nu lijkt, heeft de verkoopster iets niet goed gedaan. Maar om meerdere opties aan te bieden om het op te lossen, lijkt me niet meer dan normaal... Het is fout gegaan, voor beide een leermoment, maar los het dan ook SAMEN op...
Maarja.... ik had het al lang verstuurd omdat het het gezeik niet waard is
dus mjah.. Zou der bijna een "Dummyboek voor oplichters" cadeau geven 
Snollygoster schreef:Wat maakt die foto nu in godsnaam uit? Het gaat er gewoon om dat de verkoper gelogen heeft over de staat van de frontriem, ik denk dat iedereen zich wel min of meer kan voorstellen hoe een frontriem die 47 steentjes mist eruit ziet.