Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En ze is wat ouder, maar nog niet bejaard ofzo en gezond!Gini schreef:En dat is slecht omdat?

Rex_Rolfo schreef:Zou ik ook met gezond wantrouwen naar kijken. Natuurlijk zullen er mensen zijn die er veel voldoening uit halen om een lastig paard op een goede en paardvriendelijke manier op te voeden en te trainen. Er zullen er ook zijn die er een kalmeringspilletje in gooien en 'm als de vriendelijkheid zelf weer verkopen. Gaan ze echt niet zo in de advertentie zetten. Zie je het al staan: "gezocht, onhandelbare paarden om plat te spuiten en met vette winst aan argeloze mensen door te verkopen"?
anneliesdj schreef:Maar ik heb de adv gezien en daar valt nog best het een en ander aan te verbeteren, dat heb ik je in pb gestuurd. Als je dat even doet, zul je zien dat je serieuzere reactie's krijgt.
Rex_Rolfo schreef:Omdat dergelijke wervende teksten niet altijd de werkelijke bedoelingen omschrijvenRex_Rolfo schreef:Zou ik ook met gezond wantrouwen naar kijken. Natuurlijk zullen er mensen zijn die er veel voldoening uit halen om een lastig paard op een goede en paardvriendelijke manier op te voeden en te trainen. Er zullen er ook zijn die er een kalmeringspilletje in gooien en 'm als de vriendelijkheid zelf weer verkopen. Gaan ze echt niet zo in de advertentie zetten. Zie je het al staan: "gezocht, onhandelbare paarden om plat te spuiten en met vette winst aan argeloze mensen door te verkopen"?
SaskiaKa schreef:anneliesdj schreef:
Wat is dat toch met die once in a lifetime?
Als ts haar paard ergens in een rusthuis wil zetten kan ze die overal vinden hoor, daarvoor hoeft hij echt niet ongezien naar een wildvreemde aan de andere kant van europa.
Maar ik heb de adv gezien en daar valt nog best het een en ander aan te verbeteren, dat heb ik je in pb gestuurd. Als je dat even doet, zul je zien dat je serieuzere reactie's krijgt.
Natuurlijk zijn er genoeg rusthuizen, maar volgens mij blijf je in geval van een rusthuis nog altijd eigenaar van het paard, komen medische kosten voor jouw rekening en zal je toch wel een X bedrag aan stalgeld moeten betalen? Ts schrijft toch al een aantal keren dat nou juist niet te willen.
palousa_boy schreef:Paard hoeft hier ook niet gratis heen, ze mag er best voor betalen
En voor ons is het ook niet gratis, hier moet hooi, stro en brok ook gewoon betaald worden.
Daarbij moet ik m'n wei onderhouden, schrikdraad goed houden etc. Voor ons dus alles behalve gratis.
Verder maak ik er ook geen drama van dat ze niet reageert, dat moet ze zelf weten.
Ik geef nu een mogelijke oplossing, maar die blijft niet eeuwig staan.
Ik wil best een plek reserveren, maar dan gaat ze er wel voor betalen.
Tuurlijk is er meer buiten bokt om, maar ff een antwoord typen op een pb is toch zo gebeurt? Al is het maar " bedankt voor het aanbod, ik kom er op terug" ofzo
palousa_boy schreef:Leuk dat je dat stukje uit kiest.
Een plek reserveren, dus voor langere tijd vrij houden. Dat zou geld gaan kosten ja. Ik wil namelijk wel weten waar ik aan toe ben.
Zelfde reden voor het punt dat jij mij opdringerig vind, dat kan mij trouwens niets schelen, ik vind jou ook niks
En als ik zulke slechte bedoelingen zou hebben, zou ik niet uitgebreid vertellen hoe en wat in m'n profiel. Dit zijn namelijk zaken die met een simpel telefoontje naar het betreffende bedrijf zijn te controleren.
Maar ik heb via pb gewoon contact met de ts en hoor van haar wel wat ze doet met d'r paard, maak je maar niet druk.
Cyrina schreef:Hoi TS, ik denk dit lijkt veel op een verhaal van iemand die ik ken... Bij nader inzien IS het dat verhaal.
Geen paniek ik ga nergens melden wie je bent
Ik wist niet dat je ZO omhoog zat en ik dacht dat je nog een bijrijder had.
Naar mijn idee hoeft jou paard echt niet geslacht. Ze is niet gemeen..alleen enthousiast. En ze is wat ouder, maar nog niet bejaard ofzo en gezond!
Wat wel nadelig is, is dat ze nu stilstaat. Misschien kunnen we daar wat aan veranderen .. Ik ga ff nadenken..
Rambambam schreef:Maar gelukkig heb ik al een aantal hele serieuze geïnteresseerden via de pb gekregen dus het ziet er naar uit dat het allemaal goed komt! Fingers crossed
Rambambam schreef:Ik wist helemaal niet dat jij op Bokt zat![]()
Ik baal er vooral van dat ik eindelijk iemand dacht te hebben die haar wou komen, mijn vriend en ik hadden de trailer al gehuurd en voor de deur staan en dan krijg ik midden in de nacht nog een smsje dat het hele feest niet door kan gaan. Ik had me er al helemaal op voorbereid dat ze de volgende ochtend zou vertrekken. Ik wil het nu gewoon écht afsluiten en verder kunnen, niet dat het nog een half jaar duurt (en dat kan financieel ook niet).
Maar gelukkig heb ik al een aantal hele serieuze geïnteresseerden via de pb gekregen dus het ziet er naar uit dat het allemaal goed komt! Fingers crossed
Rex_Rolfo schreef:Rambambam schreef:Maar gelukkig heb ik al een aantal hele serieuze geïnteresseerden via de pb gekregen dus het ziet er naar uit dat het allemaal goed komt! Fingers crossed
Ik help je hopen. Het is misschien geen beginnerspaard, maar de indruk die ik krijg is dat het voor iemand die wat verder is en niet zo van dooie donders houdt een machtig mooi paard is.