Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

minikatje schreef:Hee meis, wat ontzettend goed van je
tuurlijk is niet alles in 1 keer weer goed, maar er is iig al een (gewapende) vrede.
Zij kan jou niet forceren, maar jij kan haar ook niet forceren he, dit is voor niemand makkelijk
geniet lekker van marrokko en het vooruitzicht dat je Simson weer gaat zien.

xsophiee schreef:Net vernomen dat ze samen met X morgen intrekt in een boerderij op paar minuten afstand van mijn school. Bedreigde, in hoekje gedreven gevoel is terug. Ze woonden eerst namelijk op 1 uur rij-afstand, nu kan ik X dus gewoon elke dag tegen het lijf lopen.. Voel me niet veilig.
xsophiee schreef:Net vernomen dat ze samen met X morgen intrekt in een boerderij op paar minuten afstand van mijn school. Bedreigde, in hoekje gedreven gevoel is terug. Ze woonden eerst namelijk op 1 uur rij-afstand, nu kan ik X dus gewoon elke dag tegen het lijf lopen.. Voel me niet veilig.

Dimple schreef:Ik vraag me ook af waarom je je daardoor zo bedreigd voelt. Hij heeft toch niks gedaan behalve er met je moeder vandoor gaan?
Ook triest dat je via een ander moet vernemen dat je moeder weer dichtbij komt wonen.![]()
Heeft je moeder ondertussen zelf al contact opgenomen met jou? Je vader oid??