Conny_ schreef:Ik ben weeer gezakt! En ik baal godsgruwelijk hard want het had niet zo mogen zijn!!! Het rijden ging echt super lekker, was niet zo zenuwachtig als de vorige keer en het rijden ging dus ook vlot.. Bijzondere verrichtingen gingen goed en toen ging ik terug rijden en kwam ik op een kruising waar de stoplichten uitgeschakeld waren, dus ik moest naar links en kwam een auto aan maar die was nog ver weg maar ik moest wel stoppen voor fietser dus ik blokkeerde die auto en die vent begon kei hard te schreeuwen tegen mij van wat doe je nou en dit is niet normaal!! (was een ex millitair) en ik zeg van ja stoppen voor die fietser anders was het helemaal fout!! Dus we lopen die zaal in en die vent weer meteen schreeuwen dat ie me niet kan laten slagen want dat iedereen weet dat ik die auto voor had moeten laten gaan en dat het echt heel dom is en blablabla.. Vermeld die ook nog ff lekker: Je kunt super goed met die aanhanger rijden, je hebt er echt gevoel voor en je kijk gedrag is top maar ik laat je niet slagen!! Ik denk nou doe normaal!! Het is toch verdomme een EB rijexamen en dan gaat het toch over hoe ik met mijn aanhanger om ga en een fout kan iedereen maken als de stoplichten ineens uitgeschakeld zijn en je op dat moment iets moet verzinnen.. Ik ben zoo boos!!
Jeetje wat balen conny! zeker omdat je alles gewoon goed heb gedaan!
Je heb wel pech zeg... ik moet dinsdag weer op, morgen weer voor het eerst na mijn examen met instructeur rijden.
heb wel veel met eigen trailer geoefend
hoop zo dat ik het haal