Besodemieterd door Equifashion.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:27

schorppie schreef:
Zoals op pagina 1 is te lezen ben ik er ook mooi ingetuind, en inmiddels weet ook heel rijdend en paarhoudend Winterswijk en omstreken dat zodat er vermoedelijk uit deze hoek niks meer bij haar wordt besteld.

helaas mislukt := ;)

ik heb namelijk 2 weken geleden bij haar ook peesbeschermers van jos lansink gekocht voor een lage prijs. Ze moesten alleen nabesteld worden waardoor het ietsjes langer duurde, maar ik mag niet klagen en heb ze dan ook afgelopen zaterdag binnen gekregen, precies zoals ik ze besteld had.
ik heb dus niets te klagen over equifashion... Desondanks wel vervelend voor de mensen waarbij het mis gaat. Maar ik heb er geen problemen mee gehad!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:44

misschien heeft ze nu alles beter onder controle, en worden er niet meer zo veel fouten gemaakt?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 14-06-10 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:09

Ik lees het topic nu pas en lees dat het inmiddels is 'opgelost', wil nog wel even mijn ervaring delen voor wat betreft Equifashion.
Ik heb er (denk nu zo'n 2 jaar geleden) een Eurostar zadeldekje besteld die in NL verder niet meer leverbaar was, maar zij had 'm nog wel. Dus ik had netjes geld overgemaakt en na drie weken had ik nog geen dekje. Toen maar eens gebeld, kreeg te horen dat ze diezelfde week binnen zouden komen en dat er dan direct eentje naar mij zou worden verstuurd. Echter twee weken later nog geen dekje, dus nog maar weer eens gebeld. Toen vertelde ze dat deze dekjes niet meer geleverd werden, oke dat kan. Maar ik wilde wel graag mijn geld terug natuurlijk. Ze beloofde mij dat ze diezelfde dag het geld zou overmaken. Na een week nog steeds geen geld... Uiteindelijk ben ik nog 3 maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen, ook de vriendelijkheid was bij haar ver te zoeken! Voor mij dus ook nooit geen Equifashion meer!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 21:13

Snel even op mijn rekening gespiekt en heb netjes vandaag mijn geld terug gehad van Equifashion, dus eind goed al goed.
Maar zal er zelf nooit meer iets bestellen, het is nu wel opgelost, maar heb er een hoop tijd en energie in moeten steken, een hoop stekende opmerkingen gehad enz. en er eigenlijk niks voor terug.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 07:08

Twinklebel schreef:
Snel even op mijn rekening gespiekt en heb netjes vandaag mijn geld terug gehad van Equifashion, dus eind goed al goed.
Maar zal er zelf nooit meer iets bestellen, het is nu wel opgelost, maar heb er een hoop tijd en energie in moeten steken, een hoop stekende opmerkingen gehad enz. en er eigenlijk niks voor terug.

gelukkig Fiek!

een woord "jammer" !!
Hoop dat ze er nu wat van geleerd heeft? misschien een opleiding marketing en communicatie volgen? kan je het zeker aanraden gezien ik em nu ook doe!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:49

Twinklebel schreef:

hoe lang heeft het nu in totaal geduurd twinklebel? en je hebt nu, wel de bestelde vliegendeken, maar niet de rijbroek als ik het goed heb?

SnowY4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:00

Beste is om te vragen aan je vrienden/kennisen waar zij bestellen en wat hun ervaring is. Dan heb je in iedere geval een idee wat je te wachten staat :)

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:22

Ik heb er vorig jaar een deken gekocht voor mijn vriendin, ook direkt betaald, kreeg ik mijn pakket binnen, zat er een andere deken in! Ik heb toen direkt een mailtje gestuurd en kreeg na een week een berichtje terug dat de deken die ik wilde hebben uitverkocht was en ze daarom deze gestuurd had naar mij.

Ik had de deken voor de verjaardag van mijn vriendin gekocht en omdat het wel de goeie maat was heb ik de deken gehouden. Maar dat was wel de laatste keer dat ik daar wat gekocht heb.

Susanne

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:31

Mijn nekharen gaan recht overeind staan van je verhaal. Zo ga je als winkel niet met je klanten om! Fijn dat het nu is opgelost, maar het had nooit zo lang mogen duren. Zo jaag je de klanten prima weg. Was van plan om een deken te bestellen maar bij nader inzien doe ik het nu liever bij een andere winkel.

ophelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:10

Ik zou ook een aangetekende brief schrijven.

Ik heb 1 keer besteld bij equifashion. Maar dit is mij wel goed bevallen.

Ik heb wel lang moeten wachten op mijn bestelling, omdat iets niet in voorraad was.
Maar ik kreeg hiervoor wel een cadeautje.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:51

ophelie schreef:
Ik zou ook een aangetekende brief schrijven.

Ik heb 1 keer besteld bij equifashion. Maar dit is mij wel goed bevallen.

Ik heb wel lang moeten wachten op mijn bestelling, omdat iets niet in voorraad was.
Maar ik kreeg hiervoor wel een cadeautje.

Een brief schijven kost ook weer geld, en dat krijg je dus niet terug zo te lezen.
Ik denk ook niet dat er veel mee gedaan wordt als ik het verhaal zo lees.

Ik denk dat deze mensen echt iets moeten veranderen.
Als er bij ons iets niet op voorraad is dan mogen wij volgens de voorwaarden iets anders/vergelijkbaars leveren.
Voordat wij dat doen proberen wij contact op te nemen omdat het bij ons ook 1 keer fout is gegaan en dat kost gewoon een hoop geld, tijd en ontvreden klanten en dat is niet goed voor je zaak.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:22

Hier wisselende ervaringen. Eerste keer laarzen besteld die ik terug moest sturen. Het was moeilijk contact met haar te krijgen maar uiteindelijk is het geld (-verzendkosten helaas) teruggestort. Ik vond wel de communicatie moeilijk gaan, je krijgt alleen een bevestigingsmail van je bestelling maar niks over levertijden, status van betaling/verzending etc.

Laatst weer wat besteld en dat duurde zo lang dat ik eens ging mailen waar mijn pakketje bleef. Toen bleek de deken niet op voorraad. Na overleg heeft ze een andere deken opgestuurd naar volle tevredenheid. Ik ben dus erg tevreden hoe het is opgelost deze keer. Enige is dat ik er dus wel zelf achteraan moest.

Verder prima tevreden over de spullen en de kwaliteit.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:13

Ik heb nog niet zo lang geleden twee zweetdekens gekocht en gewoon gekregen, vlotte service, goede communicatie, geen klachten over.

Zoals zo vaak is het blijkbaar ook hier zo dat een goede naam sneller slecht gemaakt is dan weer herstelt, en wat bij de mensen blijft hangen zijn de negatieve berichten...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:24

Cassidy, dat is waar maar als ik het zo lees zijn er wel veel negatieve verhalen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:28

Cassidy, ik vind het gewoon not done om een order zo te veranderen. Dekens zijn niet geleverd of vallen groter/kleiner uit, dekjes in andere kleur, andere rijbroeken.

Ga eerst overleggen met de klant en geef hen advies. Ga niet op eigen houtje een order veranderen :n

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:31

Nee dat vind ik ook. Als ik een specifiek product zoek dan zou ik het niet op prijs stellen als zij mij een ander product stuurt in totaal andere kleur etc.. Dat hoort gewoon niet, dat hoor je te overleggen met de klant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:35

Ik snap een beetje wat Cassidy bedoelt, maar bij een normale webshop/ruitersportzaak horen de positieve ervaringen hoger te zijn dan de negatieve.
Het lijkt me duidelijk dat dat hier niet het geval is.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:38

De positieve berichten hoor je niet. Of iig minder vaak dan de negatieve berichten. Dat de negatieve berichten de overhand hebben kan twee redenen hebben: of de positieve klanten uiten niet dat ze tevreden zijn (en dat heb je al heel vaak), of er is idd iets serieus mis.

Producten voor andere producten vervangen, andere kleuren, merken en pasvormen leveren vind ik idd niet netjes. Maar goed, ook daar zal men misschien van hebben geleerd...

Ik gun iemand nog een tweede, derde en vierde kans. Jullie ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:48

Zeker wel.. :j Ik heb haar 3 kansen gegeven en ze heeft ze alledrie verpest.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:53

Ik zou iemand ook best een kans gunnen, maar als ik moet kiezen uit tig personen met een webwinkel in paardenspullen, dan kies ik wel degene met de beste referenties natuurlijk. ;)

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:46

Ik zit nog te wachten op een goede oplossing vanuit Equifashion, hoop dat er lering getrokken is uit dit topic.
Op 30 Mei besteld: stijgbeugels, stijgbeugelriemen, 50 cm singel en een leadrope.
De levering van de leadrope liet erg lang op zich wachten. Ik werd niet geinformeerd hierover dus ben zelf gaan mailen.
Op 22 Juni heb ik uiteindelijk het (eerste?) pakket ontvangen.
De dag van het opsturen kreeg ik echter te horen dat de beugels op miraculeuze wijze uit de klaargezette doos verdwenen waren, het geld hiervoor is zonder overleg teruggestort en staat wel netjes op mijn rekening.
Bij ontvangen van het pakket bleek de verkeerde maat singel opgestuurd te zijn, 55 m ipv 50. Gebeld, ben netjes te woord gestaan met de afspraak dat ik de singel zou passen, daar het maar 1 gaatje zou schelen, en anders de juiste besteld werd.
Tevens heb ik via email gecommuniceerd dat ik voor de beugels liever een andere oplossing zie, namelijk nasturen van het artikel.
De singel paste helaas niet.
Momenteel word er gekeken of er een 45 cm singel leverbaar is daar dat eigenlijk een betere maat zou zijn (stond echter niet op de site dus was een 50 besteld, die ook wel past).
Ik heb begrepen dat de beugels zijn besteld bij de leverancier, dat ze echter ipv €21,- ineens €34 euro kosten.
Mij is nog niet duidelijk of ik dit bedrag ook zal moeten betalen, of dat het bedrag aangehouden word waarvoor ik ze in eerste instantie voor besteld heb.
Ik heb trouwens wel een zak snoepjes in het pakket gekregen voor het ongemak, en een soort plastic draagzak, lijkt wel een beetje op zo'n Ikea tas.

Wietske, dit zou een mooie gelegenheid zijn om aan bokt te laten zien dat er daadwerkelijk iets verbeterd is mbt het vinden van oplossingen voor je klanten :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:49

Omdat er wederom reacties verwijderd moesten worden quote ik mijzelf nog maar eens.

Tanja schreef:
Moderatoropmerking:
Er zijn behoorlijk wat reacties verwijderd. Dit topic gaat weer open onder de voorwaarde dat er alleen nog ontopic wordt gereageerd. Laat het duidelijk zijn dat alleen ervaringen uit de eerste hand geplaatst mogen worden (mijn vriendin heeft eens..../ mijn tante heeft daar ook eens...reacties zijn niet uit de eerste hand en dus niet toegestaan) Er worden géén reacties geplaatst welke niets toevoegen (voorbeeld "oh daar ga ik nooit iets kopen" en dat soort posts) Ben je hier alleen om te rellen dan zal dat zéker een OW tot gevolg hebben. Kortom, blijf redelijk naar iedereen toe en blijf vriendelijk reageren. Dit topic zal scherp in de gaten gehouden worden en overtreders kunnen een snelle sanctie verwachten.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:41

IndianLady schreef:
Cassidy, ik vind het gewoon not done om een order zo te veranderen. Dekens zijn niet geleverd of vallen groter/kleiner uit, dekjes in andere kleur, andere rijbroeken.

Ga eerst overleggen met de klant en geef hen advies. Ga niet op eigen houtje een order veranderen :n

Daar ben ik het helemaal mee eens. Er bestaat ook nog zoiets als klantenservice. Ik werk zelf in een commercieel bedrijf en ik hoef dit soort dingen niet bij mijn klanten te doen. Dat is idd gewoon not done. Ze hebben veel keuze en ook goeie spullen, maar dat hebben een hele hoop andere webwinkels ook. Er is op dit moment gewoon heel veel aanbod.

Maar waar ik gewoon prijs op stel is dat er even contact met je opgenomen wordt als er een probleem is zodat je even alle opties voor kunt leggen en niet gewoon op eigen houtje wat te doen. Er hangen altijd kosten aan vast en vaak hebben mensen zoiets van dan laat maar zodat ze dingen niet terug sturen (wat ik dus ook gedaan heb toen). Maar het is heel simpel om even een mailtje te sturen om samen tot een goeie oplossing te komen. Als je dat niet wilt moet je niet stom staan te kijken als er ineens een topic zoals dit op bokt verschijnt. Vooral als er blijkbaar meer mensen met deze ervaring zijn.

Ik heb al bij heel veel webwinkels besteld, en degenen waar ik een slechte ervaring mee heb zijn op 2 vingers te tellen, dus het kan ook echt anders!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:52

zo'n 150 euro, is inderdaad een flink bedrag.. kijk als het nog om een 20/40 euro zou gaan.. was het jammer, maar niet te erg voor woorden.
Dit vind ik inderdaad niet echt normaal! 2 dingen een maat te groot, en het niet eens serieus nemen, en zeggen dat je maar gewoon pech hebt... tssssk.. :n
Als je dit hele verhaal op stuurd naar de juridische bank.. denk ik dat jij in het voordeel staat!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:08

We zijn nu ruim een maand verder, en ik vroeg me af hoe het nu gaat.