Epplejeck naar Groningen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:54

germie schreef:
Zo, ik heb mijn rijbroek voor 1 euro.
En 2 winterdekens van 370 grams, waterdicht voor 19.95 per stuk (was een foutje beweerden ze bij de kassa, maar er stond zo'n A4 bord voor, dus kreeg ik ze mee voor het geld. Bord werd wel meteen weggehaald).
En bij de uitgang kreeg je nog een goudkleurig zweepje.
Verder had ik iemand meegenomen die ook nog een rijbroek gekocht heeft voor 1 euro.
Maar die broeken passen dus niet, maar 46 valt klein uit en dan pas ik de broek wel, maar ik kan er niet mee in het zadel klimmen, dat zitvlak, net of je een luier om hebt, rekt totaal niet mee. Ik heb van HH EZ altijd maat 42, die zitten goed, deze broeken niet.
Kleuren zijn wel mooi.
Mocht iemand nog een maatje 46 willen hebben voor een schappelijk prijsje (meer dan 1 euro, wil het benzinegeld terug hebben, en ik heb tenslotte 40 minuten in de regen staan wachten, maar 20 euro hoeft ook weer niet), laat het maar weten. Ik heb een bruine met hele kleine blokjes en een zwarte met streepjes.

Ik heb maatje 40, dan zou die juist te groot zijn of valt ie mega veel klein uit?

Anoniem

Re: Epplejeck naar Groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:56

Ze zeiden dat ze erg klein uitvallen , maar ik heb altijd 36 en deze 36 zat ook prima

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:57

hebben ze veel leuke spullen en aanbiedingen? wij zijn van plan morgen te gaan :D

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:58

De rijbroeken vallen héél klein indd (je mag wel 4 maten kleiner nemer)
Ik heb normaal 32/34 maar bij mij paste de 36 nét, dus heb maar een 38 gedaan

Air

Ik heb van normale maat kleding meestal 38, van rijbroeken eigen altijd 40, met deze EJ rijbroek netzo. Maar deze heeft dan geen kunstederenzitvlak, die vond ik inderdaad niet echt rekbaar.

Anoniem

Ja er zijn erg veel aanbiedingen :D

De aanbiedingen die op de site staan en dan nog wel veel meer, o.a regendekens voor €30 Pads voor €22,- etc

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:59

Citaat:
Wouter,niet helemaal eerlijk.Nieuwe ploeg,nieuwe winkel en een heleboel mensen en dan wil jij dat alles op rolletjes loopt

Juist omdat het een nieuwe winkel is had dit gekund! (en er zullen niet allemaal 'nieuwe' mensen werkzaam zijn) En ook toen ze zagen dat het niet helemaal top liep hadden ze er wat van kunnen maken. En van boven foto's maken terwijl er kleine kinderen tussenin staan te huilen omdat ze 'klem' staan hadden ze iets anders kunnen oplossen.

Gelukkig is de opening maar 1x ;)

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:59

Oke. hebben ze ook merkspullen? zoals ES ofzo?

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:03

kippiekipp schreef:

Jazeker.. Scapa, Anky, Eurostar etc

bouierenaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:03

Ja, ze hebben volgens mij wel merkspullen, maar die zijn niet in de aanbieding, aanbiedingen gelden (bijna) alleen voor hun eigen merk ;) Wel kregen wij een kaartje met 20% korting en die kon je op alles gebruiken (geen idee of je die de rest van de dagen ook krijgt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:04

kippiekipp schreef:

:j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:43

Ik vond de broeken verschillend vallen. Paar zaten als gegoten in mijn eigen maat, paar helemaal niet. Aangezien ik maat 46 nodig heb was groter dan geen optie. MOcht je dus een broek te pakken hebben die niet lekker zit, grote kans dat een ander motiefje wel lekker zit!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:07

ik heb mijn rijbroek wel 1 maat grote genomen, 36 kon wel maar toch een 38 genomen zat iets fijner :) (en mooier kleurtje :P )

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:11

Stonden er kleine kinderen in de rij? Waarom? :\

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:30

Uums schreef:
Stonden er kleine kinderen in de rij? Waarom? :\

Vast voor de gouden zweepjes :+
Nee die verantwoordelijkheid om kleine kinderen mee te nemen ligt vind ik volkomen bij de ouders, niet bij het winkelpersoneel, het is geen kinderdagverblijf :=

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:36

Dat bedoel ik ook niet maar veiligheid ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:38

Vind ik allemaal verantwoordelijkheid van de ouders. Anders is namelijk elke winkel onveilig.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:48

idd liepen veel kleine kinderen rond, vast omdat het vakantie is? ach eigen verantwoording lijkt me zo.
hihi dat gouden zweepje ik denk maar niet dat ik daar mee ga rijden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:56

Nou, ik vind het een supergave winkel!!
Een stuk betaalbaarder dan de Divoza en service is er ook super. :j
Ben helemaal blij.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:23

Mn moeder en dr vriend gaan volgende week naar de toppers en ze moeten wit en glitter aan :') Dus ik zei al neem maar mee en gooi op het podium want Joling rijdt ook _O-

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:31

ik was er om 13 uur, mijn dochter stond vooraan de trap, kon mooi zo doorlopen, maar inderdaad wel link voor de hele kleintjes.
heb voor mijn dochter een rijbroek en voor mezelf een rijbroek voor 1 euro gekocht, en nog eentje voor de aanbiedingsprijs van 19,95.
ook nog peesbeschermersset gekocht.
was megadruk, stond ook nog een uur in de rij voor de kassa.
mijn dochter is gek op het gouden zweepje, die wordt volgende week zeker gebruikt op de wedstrijd!! :D
laat die van mij maar mooi voor de sier thuis liggen....
wel een leuke gezellige winkel.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:36

x_Marr schreef:
Mn moeder en dr vriend gaan volgende week naar de toppers en ze moeten wit en glitter aan :') Dus ik zei al neem maar mee en gooi op het podium want Joling rijdt ook _O-

ik krijg in eens een idee voor het verkleed springen volgend jaar :+ _O-

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 23:44

Ik had geen zin in een gekkenhuis dus ik ben gewoon om half 5 heengegaan. heb op mijn gemakje een rijbroek van 2 tientjes uitgezocht. (gewoon mijn eigen maat maar idd zonder kunstlederen zitvlak want daar heb ik een hekel aan). Ik had mazzel want ze kwamen net met een doos nieuwe voorraad aanvullen dus ik had weer ruime keuze. Even rondgekeken en er waren maar 2 man voor mij bij de kassa.
Vond het wel raar dat ik verplicht een pasje moest.
En dat zweepje, gewoon mooi van lelijkheid....

Uhhhm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:00

Ach.. De kleine kinderen.. Naast mij in de rij stond een vrouw doodleuk te vertellen dat er 1 van haar schoolziek was.

En bij de deur werd goed geduwd, geschreeuwd en gedaan. Sommige mensen bleven stug voor de deur staan terwijl er nog plek was binnen en sommigen riepen zelfs: 'Doe de deur op slot!'

Maar ja, voor mij niet voor herhaling vatbaar. Uur gewacht voor we naar binnen konden, rijbroek gezocht, maar helaas de leukste niet in mijn maat. En toen nog ruim een uur in de rij voor de kassa gestaan. Stond ik eindelijk bij de kassa, liepen er 2 vast en moesten we 2minuutjes wachten tot ie weer verder ging. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:07

beantsje schreef:
Ik had geen zin in een gekkenhuis dus ik ben gewoon om half 5 heengegaan. heb op mijn gemakje een rijbroek van 2 tientjes uitgezocht. (gewoon mijn eigen maat maar idd zonder kunstlederen zitvlak want daar heb ik een hekel aan). Ik had mazzel want ze kwamen net met een doos nieuwe voorraad aanvullen dus ik had weer ruime keuze. Even rondgekeken en er waren maar 2 man voor mij bij de kassa.
Vond het wel raar dat ik verplicht een pasje moest.
En dat zweepje, gewoon mooi van lelijkheid....
Verplicht? Toen ik er was hoefde het niet verplicht, maar ik heb het wel gedaan.
Je bedoelt toch de klantenkaart?

Zweepje vind ik juist leuk. :D
Al zou ik hem niet zo snel gebruiken bij Kim aangezien het een springzweepje is.