randie schreef:even iets heel anders nog, voor een niet bereden paard vind ik haar nog heel erg goed in haar spieren zitten als je haar achterhand kijkt..Die kont is echt enorm, of is dit een oudere foto.
Oudere foto
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gamorca schreef:sjeik schreef:Gamorca, waarom is dit paard nou in de werkelijkheid twee jaar niet bereden?
De eigenaar kreeg een Hernia haar man had het te druk met de andere paarden toen hebben ze haar laten dekken en is er niet meer op gereden..
Citaat:Kijk nu gaat mijn sirene en zwaailicht aan.
Elke eigenaar gaat dan zoeken naar een bijrijder. Je zet een paard niet stil die in het werk staat. Dat levert je ook dikke verliezen bij evt verkoop. En meestal hoef je niet te zoeken naar bijrijders want die bellen zelf wel aan, als je een paardehouder bent.
sjeik schreef:Kijk nu gaat mijn sirene en zwaailicht aan.
Elke eigenaar gaat dan zoeken naar een bijrijder. Je zet een paard niet stil die in het werk staat. Dat levert je ook dikke verliezen bij evt verkoop. En meestal hoef je niet te zoeken naar bijrijders want die bellen zelf wel aan, als je een paardehouder bent.
randie schreef:ben benieuwd naar de filmpjes, hoe ze er nu uit ziet
annastasia schreef:Koop je het paard van de fokker?
Of is het paard nu in eigendom van een andere eigenaar?
De fokker heeft nl veel stermerrie's etc.
Dit paard heeft trouwens op 22 juni 2005 meegedaan aan de keuring in Helden.
Helaas kan ik niet bij de gegevens van het KWPN komen.
Hoe veel weet je van het paard TS?
Aangezien de fokkers toch wel hele goede paarden hebben voortgebracht....
annastasia schreef:Koop je het paard van de fokker?
Of is het paard nu in eigendom van een andere eigenaar?
De fokker heeft nl veel stermerrie's etc.
Dit paard heeft trouwens op 22 juni 2005 meegedaan aan de keuring in Helden.
Helaas kan ik niet bij de gegevens van het KWPN komen.
Hoe veel weet je van het paard TS?
Aangezien de fokkers toch wel hele goede paarden hebben voortgebracht....
TrippleT schreef:Ik kon in het begin nog wel sympathie voor je krijgen TS'er, en vond je nog wel aardig verstandig voor een 13-jarige. Maar je beslissing om geen klinische en röntchen ologische keuring te laten doen laat mij weten dat je inderdaad pás 13 bent. Ik ben het er mee eens dat je niet perse een probleem hoeft te krijgen met dit paard, en bla die bla die bla, al die andere dingen die er gezegd zijn. Maar er zijn ook dingen gezegd waar je zeker wel wat mee moet doen omdat er inderdaad anders een reeele kans is dat je opgelicht wordt. Bewust of onbewust (een paard kan tenslotte ook iets onder de leden hebben zonder dat de eigenaar daar wat van weet). Alsjeblieft meid, DOE die dubbele keuring gewoon. het is vragen om problemen als je het niet doet. Echt waar. Er spreken hier een heel aantal ervaren bokkers, met heel wat jaartjes échte rij-ervaring. Neem het nou maar gewoon aan en doen!