Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alles wat er boven de kiloprijs betaald wordt is wat de gek ervoor geeft........
willeke_nijs schreef:ik vind die 8000 ook teveel hoor! Maar 2000 is ook wel heel erg weinig vind ik... ik denk dat een vraagprijs, afhankelijk van hoever het paard in de training zit, van 3000 tot 5000 euro realistischer.
Tieneke schreef:Hier heeft iemand een paard gekocht, merrie, BWP met papieren, mooi paard om te zien, goed opgeleerd, kon redelijk wat, ongeveer op M1-niveau, maar geen wedstrijdervaring. Voor nog geen 3000 euro. Dat vind ik toch redelijk voor zo'n paard. Als ik dat dan vergelijk met dit paard...
willeke_nijs schreef:Tieneke schreef:Hier heeft iemand een paard gekocht, merrie, BWP met papieren, mooi paard om te zien, goed opgeleerd, kon redelijk wat, ongeveer op M1-niveau, maar geen wedstrijdervaring. Voor nog geen 3000 euro. Dat vind ik toch redelijk voor zo'n paard. Als ik dat dan vergelijk met dit paard...
dat is een koopje! Voor mijn paard was de vraagprijs 5000 euro maar heb een serieuze korting gehad omdat ik het paard zelf opgeleerd heb. Heb uiteindelijk 3000 euro gegeven voor een merrie met papieren die eigenlijk niet meer kon dan stoppen, vertrekken, sturen, maar wel héél betrouwbaar in omgang mits je haar op een correcte manier benadert. Al de rest dat ze nu kan heb 'k allemaal zelf gedaan.

Weet je zeker dat het een kruising is met een haflinger?