Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caboclo schreef:heb t er al uit gehaalt...![]()
maar ik zal persoonlijk als k kon stoppen om ze even hun benen te laten strekken
zal ik dat wel doen..
even de ontspanning op zoeken..
en even wat wandelen voor de door bloeding enzo..
dan wel bij een weiland of misschien een boer of andere stalling.
zeker niet langs de weg.!
) en als we er dan zijn halen we hem er pas uit, en dan laten we hem even aan de hand stappen om zijn benen te laten strekken. Hij heeft er nooit problemen mee.
Als ik met mijn paard een klein stukje met de trailer ben geweest loopt hij er de keer daarna makkelijk in, als we heen en terug (niet op 1 dag) naar Drenthe zijn geweest moeten we eerst weer een paar keer oefenen voor hij er weer gemakkelijk in loopt! Hij is het er dus eigenlijk niet mee eens om er zo lang in te staan
wendietjuhhh schreef:ik vind het zielig om je paard zo lang in de trailer te laten staan. zelf heb ik ook een staand beroep en als ik vier uur lang stil moet staan (dus op 1 plek) dan is dit erg zwaar. ik denk dat dit ook geld voor een paard.
toch zou ik mijn paard voor zoiets wel vervoeren. het is maar 1 x... zolang het niet wekelijks is kan het vast geen kwaad...
ragnhild schreef:Moet absoluut geen probleem zijn , wij vervoeren nog wel eens paarden naar hongarije ( ook niet naast de deur !! ) dan ben je ongeveer 24 uur onderweg met trailer. Alleen sportpaarden die op korte termijn moeten presteren hebben nog wel eens een tussen stop ivm stijfheid.
Dus dat kleine stukje redt je makkelijk.
wendietjuhhh schreef:ik vind het zielig om je paard zo lang in de trailer te laten staan. zelf heb ik ook een staand beroep en als ik vier uur lang stil moet staan (dus op 1 plek) dan is dit erg zwaar. ik denk dat dit ook geld voor een paard.
toch zou ik mijn paard voor zoiets wel vervoeren. het is maar 1 x... zolang het niet wekelijks is kan het vast geen kwaad...
Niet te druk om maken, jij maakt er denk ik een groter probleem van dan je paardjes
(tuurlijk goed dat je niet over een nacht ijs gaat). Ze staan toch neem ik aan wel eens vaker 4 uur stil (in de stal ofzo?) of gewoon 'op rust' ennuh...de beloning is groot; het strand