Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xLienepienx schreef:Dat is inderdaad echt te zot voor woorden. Betaal je nog meer aan verzendkosten, dan aan artikelen zelf. En wat je zelf al zegt, net of zij hem niet in een envelop kunnen sturen. Al denk ik trouwens niet dat ze daar speciaal een doos voor opzoeken
En zowieso (of ligt dat aan mij) als je iets verzend onder de 10 kg. dan betaal je daar toch 6,20 voor?
Uranique schreef:Ik heb hetzelfde gehad bij de Divoza. ik heb ze gebeld, maar het kon echt niet anders... Voor mij een reden om nooit meer wat bij ze te bestellen, ronduit slechte klantvriendelijkheid... Btw over de verzendkosten betalen gaat mij echt te ver...
Als het niet anders kan dan kan het niet anders... ze zijn ook grotendeels winkel he, webshop is erbij..
LiSSy schreef:voor zover ik weet verzenden alle online webshops alleen in doos
LizMD schreef:Waar woon je in Noord-Holland dan? Er zitten daar zóveel ruitersportzaken! Lijkt me stug dat er niks bij je in de buurt zit.
moonfish13 schreef:LiSSy.. je kan mij niet vertellen dat het zo vreselijk veel werk is om het in een envelopje te stoppen........
helemaal voor een product van 5 euro.
come on, het is geen zadel die ik bestel.