Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tisje schreef:dus wat jij zegt dat je je paard niet KUNT terugkopen is dus niet waar, omdat je paard altijd 100% van de eigenaar blijft en die beslist wat ermee gebeurd. dit is mij toen verteld.
tisje schreef:maar waar staat überhaupt dat je je paard moet moeten/kunnen terugkopen. ik heb het in maart toen ik ineke aan de telefoon had gevraagd, en toen zei ze dat het hele "terugkopen" bij deze verzekering niet aan de orde komt, omdat het paard ook nooit van de verzekering is/was/zal zijn.
dus wat jij zegt dat je je paard niet KUNT terugkopen is dus niet waar, omdat je paard altijd 100% van de eigenaar blijft en die beslist wat ermee gebeurd. dit is mij toen verteld.
tisje schreef:maar ik heb mijn paard als gezelschapsdier verzekerd, mag ze dan als het zover is (hopelijk duurt het nog heeeeel lang) bij mij worden ingeslapen? of moet ze per se worden opgehaald. ze wordt sowieso niet geslacht omdat ze als gezelschapsdier verzekerd is...
) en mij is het hetzelfde uitgelegd als tisje! Dus dat verhaal klopt gewoon!
tisje schreef:ik bedoelde meer met dat inslapen, dat het gewoon thuis op stal mag gebeuren en niet dat de verzekering hem ophaald en ergens inslaapt (waar je je paard dus uit t zicht verliest).