Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
C_arola schreef:volkomen begrijpelijk! Zou ik denk ik ook hebben gedaan. Denk alleen dat ik het eerder zou terugkopen en inslapen
Hou toch op... 
Nancy1983 schreef:Nou ik had mijn paard ook kunnen terugkopen en op een weiland zetten maar dat werd niet aangeraden door de dierenarts omdat mijn paard teveel pijn had.
Dus vandaar dat ik heb gekozen voor de slager.
Het bedrijf wat trouwens kwam was Kroon uit Apeldoorn
Ben er echt supertevreden over.
hoor, maar ik begrijp het niet helemaal

saroanda schreef:Misschien ben ik nu heel erg blondhoor, maar ik begrijp het niet helemaal
![]()
Je verzekert je paard, paard wordt afgekeurd. Bepaald de verzekering dan wat er mee wordt gedaan of jij? En wat wordt er bedoelt met terugkopen? Het paard is toch al van mij?
Stel mijn pony krijgt een dusdanig blessure, dat er niet meer mee gereden kan worden. Dan mag ik haar toch lekker op het land neerzetten bijv?

MISTRAL94 schreef:Maar heeft het dan ook meerwaarde om je paard te verzekeren als je niet wil dat het dier ingenomen wordt? Kun je dan niet beter geld opzij zetten voor jezelf mocht het zover komen dat je daarvan dan een ander paard kunt kopen?
) zou ik gewoon zelf die beslissing willen nemen.